31/01/2009 Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Dizze
Mountainbiker

Post by Dizze »

De Kodo's beginnen er terug allemaal zin in te krijgen. We komen af.... al is het maar om mijn technische behendigheid bij te schaven. Veel klimwerk zal er niet inzitten vermoed ik.
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Morgen ga ik ook ne keer Sijsele doen, samen met een hoopke Steenbakkers, starten doen we tegen 8.30U :wink:
Nog maar weinig die streek aangedaan de laatste jaren [-X ,

Gr,
Casper :-D
Tumelette
Mountainbiker

Post by Tumelette »

Vorig jaar deze met veel plezier gereden.
Morgen kom ik terug af.
@sjaaki: vertrek om 9u ?
Legionair
Mountainbiker

Post by Legionair »

Ook de Sint Rita trappers zullen aanwezig met een behoorlijk aantal leden . :-D
oedieboy
Mountainbiker

Post by oedieboy »

Rond 8u30 zal ik paraat zijn met maat. Kwestie van mijn schoonbroer zijn club toch beetje te steunen é.
vuulle sliekcoureur
Mountainbiker

Post by vuulle sliekcoureur »

bij leven en welzijn rij ik deze tocht tesamen met 2 collega- boskantrijders morgenmiddag . :lol:
ik kijk er alvast naar uit .
hans darmstrong
Mountainbiker

Post by hans darmstrong »

Tot de laatste splitsing 35-47 vond ik het een mooie en gevarieerde toer, met de wind als grootste hindernis. Een rechttoe-rechtaan parcours, helemal anders dan Jabbeke bv., en die variatie is ok.
Na die laatste splitsing echt ontgoocheld: lange rechte stukken, volgens mij enkel om aan genoeg km's te geraken. Echt jammer, om aan 47 te geraken is er richting Beernem toch wel beters te vinden dan deze stroken. Voila, 'k ent gezeit!

Los daarvan: merci aan de organisatie, en ik kom volgend jaar graag kijken of er een alternatiefje gevonden zou zijn.
*Andy*
Mountainbiker

Post by *Andy* »

Ik ben net terug thuis van de 48km TT de doen.(AVS: 23,5) :drunk: (goed voor mij persoonlijk toch)
Ik vond het een geslaagde rit en wat die laatste km's betreft heb ik geen mening daar ik de alternatieven niet ken want ben niet van de streek.
Het parcour lag er goed bij(dankzij de vrieskou :-) ) geen slijkcross zoals ik verleden week gereden heb. :-?
Moet nu geen uur kuisen aan mijn fiets :-D .
Allez als ik kan kom ik volgend jaar zeker terug.
=D> =D> =D>
The Sikh
Mountainbiker

Post by The Sikh »

mercy aan allen en ook de weergoden om er ne ke een tocht van te maken die vlot gereden kan worden. Eens door de bossen krossen is al zo goed als al dat baggeren voor mij.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Smaken verschillen precies,..... enfin.

Voor ons was dit een zeer mooie rit met veel offroad en zeer mooie lange offroad stukken. Het prive bosje voor Ryckevelde en dan de leuke stukken in Ryckevelde zelf waren ook leuk. Van thuis vertrokken om eerst Witje op te pikken en dan samen naar de start te rijden. Uiteindelijk had ik bij m'n thuiskomst zo'n 70 km op de teller staan. Zo blijf ik maar trainen voor m'n midweek in de Vogezen en natuurlijk de lange mtb ritten +100 km in de zomer. Bij m'n aankomst ook nog Superfan en Grote Plateau en Kleine Plateau gezien.

Groetjes Yves en hopelijk tot volgend jaar.
Post Reply