31/01/2009 Sijsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- vuulle sliekcoureur
- Mountainbiker
Post by vuulle sliekcoureur »
bij leven en welzijn rij ik deze tocht tesamen met 2 collega- boskantrijders morgenmiddag . 
ik kijk er alvast naar uit .
ik kijk er alvast naar uit .
-
hans darmstrong
- Mountainbiker
Post by hans darmstrong »
Tot de laatste splitsing 35-47 vond ik het een mooie en gevarieerde toer, met de wind als grootste hindernis. Een rechttoe-rechtaan parcours, helemal anders dan Jabbeke bv., en die variatie is ok.
Na die laatste splitsing echt ontgoocheld: lange rechte stukken, volgens mij enkel om aan genoeg km's te geraken. Echt jammer, om aan 47 te geraken is er richting Beernem toch wel beters te vinden dan deze stroken. Voila, 'k ent gezeit!
Los daarvan: merci aan de organisatie, en ik kom volgend jaar graag kijken of er een alternatiefje gevonden zou zijn.
Na die laatste splitsing echt ontgoocheld: lange rechte stukken, volgens mij enkel om aan genoeg km's te geraken. Echt jammer, om aan 47 te geraken is er richting Beernem toch wel beters te vinden dan deze stroken. Voila, 'k ent gezeit!
Los daarvan: merci aan de organisatie, en ik kom volgend jaar graag kijken of er een alternatiefje gevonden zou zijn.
Ik ben net terug thuis van de 48km TT de doen.(AVS: 23,5)
(goed voor mij persoonlijk toch)
Ik vond het een geslaagde rit en wat die laatste km's betreft heb ik geen mening daar ik de alternatieven niet ken want ben niet van de streek.
Het parcour lag er goed bij(dankzij de vrieskou
) geen slijkcross zoals ik verleden week gereden heb.
Moet nu geen uur kuisen aan mijn fiets
.
Allez als ik kan kom ik volgend jaar zeker terug.

Ik vond het een geslaagde rit en wat die laatste km's betreft heb ik geen mening daar ik de alternatieven niet ken want ben niet van de streek.
Het parcour lag er goed bij(dankzij de vrieskou
Moet nu geen uur kuisen aan mijn fiets
Allez als ik kan kom ik volgend jaar zeker terug.
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Smaken verschillen precies,..... enfin.
Voor ons was dit een zeer mooie rit met veel offroad en zeer mooie lange offroad stukken. Het prive bosje voor Ryckevelde en dan de leuke stukken in Ryckevelde zelf waren ook leuk. Van thuis vertrokken om eerst Witje op te pikken en dan samen naar de start te rijden. Uiteindelijk had ik bij m'n thuiskomst zo'n 70 km op de teller staan. Zo blijf ik maar trainen voor m'n midweek in de Vogezen en natuurlijk de lange mtb ritten +100 km in de zomer. Bij m'n aankomst ook nog Superfan en Grote Plateau en Kleine Plateau gezien.
Groetjes Yves en hopelijk tot volgend jaar.
Voor ons was dit een zeer mooie rit met veel offroad en zeer mooie lange offroad stukken. Het prive bosje voor Ryckevelde en dan de leuke stukken in Ryckevelde zelf waren ook leuk. Van thuis vertrokken om eerst Witje op te pikken en dan samen naar de start te rijden. Uiteindelijk had ik bij m'n thuiskomst zo'n 70 km op de teller staan. Zo blijf ik maar trainen voor m'n midweek in de Vogezen en natuurlijk de lange mtb ritten +100 km in de zomer. Bij m'n aankomst ook nog Superfan en Grote Plateau en Kleine Plateau gezien.
Groetjes Yves en hopelijk tot volgend jaar.