boarders en skiërs show me your stuff en pics!!!
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Oke vandaag weer in Kicking Horse geweest en deze keer was het 10x beter! Sneeuw was beter en veel betere runs gedaan. CPR ridge links laten liggen omdat de skipatrol het niet aanraadde. Daarom de Redemption Ridge maar ingedoken, runs 89 en 90 gedaan. In 1 woord: Gekkenwerk!
Jezus dat is stijl en bangelijk. Vanuit daar kan je ook mooi de bomen ingaan waar nog vers poeder lag.
Daarna nog een paar runs gedaan over het hele resort, vooral veel boekels en wat kleine jumps.
Laatste run van de dag was vanaf de Terminator Ridge, was ook beter dan de vorige keer en het uitzicht was geweldig. Truth en Dare links laten liggen, dat is me toch (nu nog) te gek...
fotos

Jezus dat is stijl en bangelijk. Vanuit daar kan je ook mooi de bomen ingaan waar nog vers poeder lag.
Daarna nog een paar runs gedaan over het hele resort, vooral veel boekels en wat kleine jumps.
Laatste run van de dag was vanaf de Terminator Ridge, was ook beter dan de vorige keer en het uitzicht was geweldig. Truth en Dare links laten liggen, dat is me toch (nu nog) te gek...
fotos

- Wacko007
- Mountainbiker
Na 3 weken hier een paar toffe dagen gehad!
Twee keer verse poeder kunnen scheppen. In Les Arcs moet je er wel van de eerste minuut bij zijn. Op een halve dag is het hele domein getrashed! Spijtig genoeg had de verse sneeuw nog niet alle rotsen perfect gedekt waardoor ik op twee runs telkens mijn plank moest laten opvullen. Deze was tot op het hout geschaafd!!! Geen progleem, perfect gerepareerd.
Zolang de kanten niet echt geraakt zijn, kan je nog veel herstellen.
Greetz,
Julien.
Twee keer verse poeder kunnen scheppen. In Les Arcs moet je er wel van de eerste minuut bij zijn. Op een halve dag is het hele domein getrashed! Spijtig genoeg had de verse sneeuw nog niet alle rotsen perfect gedekt waardoor ik op twee runs telkens mijn plank moest laten opvullen. Deze was tot op het hout geschaafd!!! Geen progleem, perfect gerepareerd.
Zolang de kanten niet echt geraakt zijn, kan je nog veel herstellen.
Greetz,
Julien.
das absoluut mijn droom, moest mijn vriendin niet studeren, of moest ik geen vriendin hebben, was ik al weg.Wimbeest wrote:Ge maakt me jaloers... ik kan beter stoppen met studeren en daar eens wat cursussen over volgen ofzo. Gewoon verhuizen naar France, Zwitserland ofzo... In de winter skimonitor... in de zomer bike-tochten
.
OT
skis http://www.wintersport.nl/selectorskizo ... ect=&test=
en http://www.wintersport.nl/selectorskizo ... ect=&test=
Voor alle duidelijkheid, @ ezechiel: niets persoonlijks, hoor. Ik heb het gewoon nogal moeilijk met zoveel voorwaarden stellen aan iets dat je droom is.ezechiel wrote:das absoluut mijn droom, moest mijn vriendin niet studeren, of moest ik geen vriendin hebben, was ik al weg.Wimbeest wrote:Ge maakt me jaloers... ik kan beter stoppen met studeren en daar eens wat cursussen over volgen ofzo. Gewoon verhuizen naar France, Zwitserland ofzo... In de winter skimonitor... in de zomer bike-tochten
.
Als dat absoluut je droom is, moet je daar gewoon aan beginnen.
Moest, moest, moest ....
Moest mijn kat een koe zijn, dan konden we ze melken achter de stoof.
Wat houdt je eigenlijk tegen?
Jij studeert nog, je vriendin studeert nog. Wel dan, toch geen probleem. Werk je studies af en ga dan in de sneeuw werken. Zorg dat je wat talen kent (frans, duits, engels) en je kan met wat geluk op één of andere toeristische dienst je seizoen doen. Veel beter dan borden wassen in een duffe keuken.
Ondertussen reis ik zowat de halve wereld af om te gaan snowboarden. Een droom die uitkomt, maar wel eentje waar ik veel energie in gestopt heb en nog steeds steek.
Dit gezegd zijnde: hier in St Moritz is het fantastisch skiën.