De pandoerkes komen ook langs voor deze toffe rit.
Hopelijk zijn er aan de bevoorrading een paar verwarmende dranken want 't zal weer fris aan de vis zijn.
01/02/2009 Herne
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mag ik er niet meer bij misschien?MC Annabelle wrote:MaC'Red wrote:MaC'RedMC Jo wrote:Allez, spreken de MC's af tegen 8u45 aan de start om tegen 9u00 te vertrekken? Indien OK, vul maar aan.
Voor de 45 km
1. MC Jo
2. MC Werner
3. MaC'Red
4. Koen
5. KDN
6. MC Annabelle (of mss de 30, want ik ga jullie totaal niet meer kunnen volgen vrees ik)
Voor de 30 km
1.
- Schoupabiker
- Mountainbiker
- Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem
aanwezig
Post by Schoupabiker »
Tussen de rustigen MC babbel ... 'k stoor toch niet?
Awel ik kom ook nog eens deze "frissen" tocht rijden.
Ik gaan een lange broek aan doen denk ik
Ik gaan een lange broek aan doen denk ik
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Re: aanwezig
MC Jo wrote:Storen? Neen zulle, maar ge kunt ook MC-er worden hé!!Schoupabiker wrote:Tussen de rustigen MC babbel ... 'k stoor toch niet?
Ik gaan een lange broek aan doen denk ik![]()
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Ik ga morgenvroeg misschien al eens gaan verkennen. (Als de ziekte van de dochter niet in de verkeerde richting evolueert, anders mag ik in de voormiddag bij den docteur in de wachtzaal spelen) Als er nog mee willen.... Ik schat tegen 8u30 boven de bosberg te vertrekken, direct de noremansberg afvlammen.... Tenzij er iemand mee gaat, dan kan uur en locatie nog veranderen natuurlijk.
Als ik ga, laat ik in de namiddag nog weten welke banden ge moogt opleggen.....
Als ik ga, laat ik in de namiddag nog weten welke banden ge moogt opleggen.....