01/02/09 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

de foto's doen inderdaad watertanden en de weersvooruitzichten zijn goed ... count me in! :-)
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

Moest elke MTB club zijn TT zo voorstellen, da zou dik in orde zijn.
Proficiat aan de organisatie =D>
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Frustrerend. Ik zal deze moeten missen door mijn gekneusde ribben. Ik hoop dat ik hier snel van verlost zal zijn. [-o< [-o<
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
Amaai de bevoorrading zal in orde zijn als ik da allemaal lees. =D>
Geef gewoon maar wat tips uit ervaring zenne ,niet om te zagen ofzo.
ZIt er iemand van jullie aan de inschrijving zeg ik eens goeiedag hé, dan zie ik eens met wie ik hier op forum zit.
Tot zondag mannen =D>
phille
Mountainbiker

Post by phille »

laagvlieger wrote:Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
probleem is dat de mensen dit "verliezen" (zeg maar wegsmijten) ...
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

LuckyIron wrote:Het hoogste punt is trouwens Walshoutem (137.33m) :wink: :P

Maaaare onze terrils zijn hoger hoor !!!!! Terril 1 Waterschei was 100 mt hoog, en dan de hoogte van 't terrein ongeveer 60 mt boven zee spiegel mmmmmmmmh. Pellenberg is wel een mooie streek, ik ken het maar van het ziekenhuis. Kon ik maar ieder zondag den auto "lenen" :-?
Sjeek
Mountainbiker

Post by Sjeek »

stijn13 wrote:Frustrerend. Ik zal deze moeten missen door mijn gekneusde ribben. Ik hoop dat ik hier snel van verlost zal zijn. [-o< [-o<
Schandalig hé Stijn...
We zulle in u plaats extra afzien :wink:
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

laagvlieger wrote:Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
ZIt er iemand van jullie aan de inschrijving zeg ik eens goeiedag hé, dan zie ik eens met wie ik hier op forum zit.
Tot zondag mannen =D>
Er zijn 1600 briefjes met noodnummers gedrukt, die meegegeven worden aan de inschrijving.
1 noodnummer voor technische bijstand en repatriëring
1 noodnummer voor medische hulp (mss komt er wel een hele knappe verpleegster......), maar 'k zou het niet uitproberen zenne. #-o

Bulls68 zit niet aan de inschrijving, maar zal wel aanwezig zijn in en rond de kantine voor de coördinatie....
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

bulls68 wrote:
Tot zondag mannen =D>
Er zijn 1600 briefjes met noodnummers gedrukt, die meegegeven worden aan de inschrijving.
1 noodnummer voor technische bijstand en repatriëring
1 noodnummer voor medische hulp (mss komt er wel een hele knappe verpleegster......), maar 'k zou het niet uitproberen zenne. #-o

Bulls68 zit niet aan de inschrijving, maar zal wel aanwezig zijn in en rond de kantine voor de coördinatie....
Schoon weer, redelijk wat reliëf in het parcours, peperkoek op de bevoorrading, misschien een knappe verpleegster om mij te soigneren, afspuitstanden, pechnummerkes, enz.... soit, niets mag de twijfelaars nog tegenhouden om naar niet naar hier af te komen.
=D> :drunk:
Sjeek
Mountainbiker

Post by Sjeek »

mtb Sparta zal wrs ook aanwezig zijn! :-)
Post Reply