01/02/09 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
de foto's doen inderdaad watertanden en de weersvooruitzichten zijn goed ... count me in! 
- Mr. Stitchen
- Mountainbiker
Post by Mr. Stitchen »
Frustrerend. Ik zal deze moeten missen door mijn gekneusde ribben. Ik hoop dat ik hier snel van verlost zal zijn.

- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
Amaai de bevoorrading zal in orde zijn als ik da allemaal lees.
Geef gewoon maar wat tips uit ervaring zenne ,niet om te zagen ofzo.
ZIt er iemand van jullie aan de inschrijving zeg ik eens goeiedag hé, dan zie ik eens met wie ik hier op forum zit.
Tot zondag mannen
Amaai de bevoorrading zal in orde zijn als ik da allemaal lees.
ZIt er iemand van jullie aan de inschrijving zeg ik eens goeiedag hé, dan zie ik eens met wie ik hier op forum zit.
Tot zondag mannen
- phille
- Mountainbiker
probleem is dat de mensen dit "verliezen" (zeg maar wegsmijten) ...laagvlieger wrote:Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
LuckyIron wrote:Het hoogste punt is trouwens Walshoutem (137.33m)![]()
Maaaare onze terrils zijn hoger hoor !!!!! Terril 1 Waterschei was 100 mt hoog, en dan de hoogte van 't terrein ongeveer 60 mt boven zee spiegel mmmmmmmmh. Pellenberg is wel een mooie streek, ik ken het maar van het ziekenhuis. Kon ik maar ieder zondag den auto "lenen"
Er zijn 1600 briefjes met noodnummers gedrukt, die meegegeven worden aan de inschrijving.laagvlieger wrote:Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
Amaai de bevoorrading zal in orde zijn als ik da allemaal lees.![]()
Tot zondag mannen
1 noodnummer voor technische bijstand en repatriëring
1 noodnummer voor medische hulp (mss komt er wel een hele knappe verpleegster......), maar 'k zou het niet uitproberen zenne.
Bulls68 zit niet aan de inschrijving, maar zal wel aanwezig zijn in en rond de kantine voor de coördinatie....
- Schijfrem
- Mountainbiker
Schoon weer, redelijk wat reliëf in het parcours, peperkoek op de bevoorrading, misschien een knappe verpleegster om mij te soigneren, afspuitstanden, pechnummerkes, enz.... soit, niets mag de twijfelaars nog tegenhouden om naar niet naar hier af te komen.bulls68 wrote:Er zijn 1600 briefjes met noodnummers gedrukt, die meegegeven worden aan de inschrijving.laagvlieger wrote:Juist nog 1ding waar ik wil op drukken en ik belangrijk vind, een briefje met noodnummer op is toch belangrijk en wat kost het da zal het verschil niet maken. WAs enigste opmerking da ik had op tt huldenberg.( wa ook mooi meegenomen is da jullie werken met zones, moest je pech hebben ofzo kun je zeggen welke zone je staat en zo gemakkelijker om iemand te vinden)
Amaai de bevoorrading zal in orde zijn als ik da allemaal lees.![]()
Tot zondag mannen
1 noodnummer voor technische bijstand en repatriëring
1 noodnummer voor medische hulp (mss komt er wel een hele knappe verpleegster......), maar 'k zou het niet uitproberen zenne.![]()
Bulls68 zit niet aan de inschrijving, maar zal wel aanwezig zijn in en rond de kantine voor de coördinatie....