01/02/2009 Kalmthout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
serge
Mountainbiker
Location: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.

Post by serge »

Wij komen ook af, met de bike van Deurne naar Kalmthout, dan zijn we al lekker warm gereden.

Serge
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Kzal er ook zijn ;-).
Maar nog aan het twijfelen of ik met auto of fiets kom vanuit Hoevenen... Zucht... Al die beslissingen!

8.00 zenk er. Tot zondag!

Les
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

underworld wrote:Wij(ik van Brugge,de rest van Evergem) komen ook eens jullie rit doen,zijn er ergens voorzieningen om het WK cyclo-cross te volgen op tv??

greetz,
D.
Of ga er gewoon naar toe ! Zover licht het er niet af volgens mij .
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

rollemol wrote:
underworld wrote:Wij(ik van Brugge,de rest van Evergem) komen ook eens jullie rit doen,zijn er ergens voorzieningen om het WK cyclo-cross te volgen op tv??

greetz,
D.
Of ga er gewoon naar toe ! Zover licht het er niet af volgens mij .
Zoals eerder vermeld : 14km ofzo. Niet ver.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Misschien ineens met de fiets want het gaat serieus over de koppen lopen zijn daar. Ik ga lekker in Kalmthout rijden en daarna genieten voor den teeeveee van het wk veldrijden. :wink:

Trouwens btw, toerke in Kalmthout is altijd de moeite om naar daar te gaan.
Kiekefretter in de kempen
Mountainbiker

Post by Kiekefretter in de kempen »

Is het ginder mogelijk om voor de bevoorrading de grote toer te doen en laatste stuk de kleine om rond de 40 Km te eindigen ? 50 is teveel voor ons klubke... :( vooral voor mezelf :-D
underworld
Mountainbiker

Re: WK op tv

Post by underworld »

leffe kopman wrote:Geachte veldritliefhebber(s).

Omdat voor ons de zondag goed gevuld zal zijn hebben wij besloten om bij ons in de "Vasco hal" niets te voorzien voor het WK - veldrijden.
Jullie kunnen wel terecht in Gooreind, hier niet ver vandaan, in café "De Klok" kerkplaats 3. Daar hangt een tv tegen de muur en de cafébaas heeft mij bevestigd dat het WK te zien zal zijn, hij is trouwens ook een sponsor van onze club.
Maar voor het echt live te zien kan je natuurlijk naar Hoogerheide zelf rijden, dit is maar 14 km.
Dat is goed om weten,bedankt voor de tip...denk dat het den tv zal worden,je kan het moeilijk beter zien dan hé.....heb geen zin om over de koppen te lopen :-)
Tot zondag.
leffe kopman
Mountainbiker

Post by leffe kopman »

er is voor en na de soep een splitsing, je kan dus gerust minder km's doen. De juiste afstanden zijn nog niet helemaal geweten. Als het op somige stukken wat gevaarlijk is door het vriesweer kunnen er nog kleine wijzigingen komen.
Last edited by leffe kopman on Sat 31 Jan 2009 23:11, edited 1 time in total.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Zolang ge maar niet meer als de totale afstand gaat oden ben ik tevreden me wa ge aanbied! Want tis ni fun als het bv 45km is en da ge op 46 nog int bos ant crossen ze :p. Alle vind ik ;-). Mar ik ben dan ook een blijterke he :D
leffe kopman
Mountainbiker

Post by leffe kopman »

op dit moment zijn wij de toer nog aan het verkennen in verband met de vrieskou. morgen bij de start, bij de inschrijvingen zal bij elke toer apart het juiste aantal km bij staan en dan is het aan jullie om te beslissen welke toer je precies wil rijden.
Post Reply