mijn pronostiek: de belgen en de nederlanders kijken te veel naar elkaar...met gevolg: stybar wereldkampioen.
Wellens: geloof er niet in
Nijs: zal sterk zijn, maar te gefocused op Boom
Boom: zal lang wachten, en op de laatste ronde mikken en uiteindelijk falen
Klaas Vanthornhout: evenknie van Stybar, zal meestrijden om de titel
Niels Albert: Enigste die in mijn ogen het tactisch spel naast zich neer kan leggen... zie ik stybar counteren!
Kevin: grootste twijfelgeval, kan podiumkandidaat zijn, maar in mijn ogen is hij er zondag ng (mentaal) niet rijp voor.
Sven en vervecken: doen vooral werk voor belgische ploeg
Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
daarjuist is naar de training gaan zien in hoogerheide, enkel vervecken was van de belgen aant trainen.Ook een stybar gezien dieje echt aant knallen was en op de verharde stuk aan de finish maakte hij gebruik van ne gangmaker op een brommerke.Fontana en franzoi waren ook aan het trainen.En voor de rest was het allemaal jeugd en al heel veel volk da beloofd voor zondag.
- Kr1stof
- Mountainbiker
En was het modderig of juist hard door het koude weer?jerre1 wrote:daarjuist is naar de training gaan zien in hoogerheide, enkel vervecken was van de belgen aant trainen.Ook een stybar gezien dieje echt aant knallen was en op de verharde stuk aan de finish maakte hij gebruik van ne gangmaker op een brommerke.Fontana en franzoi waren ook aan het trainen.En voor de rest was het allemaal jeugd en al heel veel volk da beloofd voor zondag.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Opassen van Fontana zondag bezig gezien op de tv...,hoop dat het Sven Nys word