Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
@Tim ga mee naar Pellenberg hé....Laat maar iets weten moest je meegaan ok. grtjs
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Das wel, zenne wijz ijn zondag rond 08.45uur vertrokken te HUldenberg voor 49en wat km en 800hm en waren rond 11.30 binnen. Heb mij een douche genomen en was om 13.15thuis.
EN heb onderweg niet doorgevlamd met de fiets zenne...goed tempo ja dat wel
U ziet maar hé...En anders de week nadien Heverlee 65km ook ne schone,GUnther kan da beamen
EN heb onderweg niet doorgevlamd met de fiets zenne...goed tempo ja dat wel
U ziet maar hé...En anders de week nadien Heverlee 65km ook ne schone,GUnther kan da beamen
- TimDC
- Mountainbiker
Kan zijn dat ik zondag toch nog mee ga naar Pellenberg, zal er van afhangen, mijn drie madammen zijn ziek (griep) als ik niet ziek word en ze zijn voldoende hersteld kan zijn dat ik mee ga. Geef mij in PB anders je gsm nummer eens dan kan ik je een bericht sturen als ik toch mee kan. Voel mij wel al een paar weken niet al te best in vorm dus heb medelijden hélaagvlieger wrote:Das wel, zenne wijz ijn zondag rond 08.45uur vertrokken te HUldenberg voor 49en wat km en 800hm en waren rond 11.30 binnen. Heb mij een douche genomen en was om 13.15thuis.
EN heb onderweg niet doorgevlamd met de fiets zenne...goed tempo ja dat wel![]()
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Nog niets van gemerkt hoorTimDC wrote:Voel mij wel al een paar weken niet al te best in vorm dus heb medelijden hé
- TimDC
- Mountainbiker
Spijtig genoeg niet kunnen gaan vandaag, als ge de commentaar leest van Pellenberg zal het wel de moeite geweest zijn. Hopelijk volgende week, als ik tegen dan zelf niet ziek ben. Toch kunnen genieten van een heerlijke namiddag cyclocross met de Belgen aan de top, Topsport een een grote T hebben we gezien!!!!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Wij gaan zekers zenne
Vroeg vertrekken is de boodschap want massa evenement zenne, wel vroeg splitsingen dus das wel goed da de sukkelaars niet in onze weg rijden héhé
grapten hé
Vroeg vertrekken is de boodschap want massa evenement zenne, wel vroeg splitsingen dus das wel goed da de sukkelaars niet in onze weg rijden héhé
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik kan ook alleen maar de zaterdag maar voor Ingooigem ga ik toch moeten passen; heb de tijd niet om zo ver te gaan
Zaterdag ga ik of naar Gentbrugge of ik maak een ritje in de buurt.
Zaterdag ga ik of naar Gentbrugge of ik maak een ritje in de buurt.