31/01/2009 Sijsele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Kalender van deze website misschien eens bekijken? : Kloosterstraat - Sijsele, maar je kan niet missen, 't is op de Markt van Sijsele. (heet ook zo)*Andy* wrote: Als ik het juiste adres heb kan ik die dan in mijn GPS inputten.
Welke afstanden zijn er ?
Afstanden staan al in eerste bericht.
Bedankt voor de info.Lichterveldenaere wrote:Kalender van deze website misschien eens bekijken? : Kloosterstraat - Sijsele, maar je kan niet missen, 't is op de Markt van Sijsele. (heet ook zo)*Andy* wrote: Als ik het juiste adres heb kan ik die dan in mijn GPS inputten.
Afstanden staan al in eerste bericht.
Wist het bestaan niet van die kalender.
Da van die afstanden, moet ik erover gelezen hebben.
Andy, vul als straatnaam kloosterstraat in dan komt U er zonder probleem. Bij het invullen van markt zou je wel eens op de markt in Damme kunnen staan. Sijsele is deelgemeente van Damme.*Andy* wrote:Bedankt voor de info.Lichterveldenaere wrote:Kalender van deze website misschien eens bekijken? : Kloosterstraat - Sijsele, maar je kan niet missen, 't is op de Markt van Sijsele. (heet ook zo)*Andy* wrote: Als ik het juiste adres heb kan ik die dan in mijn GPS inputten.
Afstanden staan al in eerste bericht.![]()
Wist het bestaan niet van die kalender.![]()
Da van die afstanden, moet ik erover gelezen hebben.
Groeten
geertje
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Vind ik persoonlijk een mooie tocht,overal goed berIJdbaar,ideaal voor iedere beginnende,vrouwelijke,oudere,onervaren,mannelijke,getalenteerde,op snelheid beluste,rondkijkende,uitzichtgenietende,ontspannen rijdende,gestresseerde,slenterende of een nog nooit eerder toertochtgeredenhebbende biker!!!!
KP en GP zullen er samen zijn om samen rondkijkend,ontspannen,slenterend.......te biken.
KP en GP zullen er samen zijn om samen rondkijkend,ontspannen,slenterend.......te biken.
- Vuul Ventje
- Mountainbiker
Post by Vuul Ventje »
Mss ook present...hangt alleen van het vervoer af
Vroeger deze ook nog gereden en was wel tevreden van deze tt!
Vroeger deze ook nog gereden en was wel tevreden van deze tt!
- wezze
- Mountainbiker
zou ook wel willen komen. maar zit voor de moment zonder auto en het is 60 km van bij mij thuis. mss kom ik af en rij ik de grot. ga iets moeten doen e als ik de duchenne heroes wil meerijden. maar mocht er iemand in poelkapelle passeren die een collega biker wil meenemen zou ik er natuurlijk ook niet kwaad voor zijn. 
- Superformi
- Mountainbiker
- Traxer
- Kerstman
Dan zou je mij wel eens kunnen voorbijsteken... De C-ploeg probeert er ook te zijn.grote plateau wrote:Vind ik persoonlijk een mooie tocht,overal goed berIJdbaar,ideaal voor iedere beginnende,vrouwelijke,oudere,onervaren,mannelijke,getalenteerde,op snelheid beluste,rondkijkende,uitzichtgenietende,ontspannen rijdende,gestresseerde,slenterende of een nog nooit eerder toertochtgeredenhebbende biker!!!!