Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@Tim ga mee naar Pellenberg hé....Laat maar iets weten moest je meegaan ok. grtjs
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

laagvlieger wrote:@Tim ga mee naar Pellenberg hé....Laat maar iets weten moest je meegaan ok. grtjs
Ik zou heel graag mee gaan maar ik kan nooit op tijd thuis zijn dan. Mijn madam vertrekt om 13u15 naar haar werk. Vandaar
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Das wel, zenne wijz ijn zondag rond 08.45uur vertrokken te HUldenberg voor 49en wat km en 800hm en waren rond 11.30 binnen. Heb mij een douche genomen en was om 13.15thuis.
EN heb onderweg niet doorgevlamd met de fiets zenne...goed tempo ja dat wel =D>
U ziet maar hé...En anders de week nadien Heverlee 65km ook ne schone,GUnther kan da beamen :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

laagvlieger wrote:Das wel, zenne wijz ijn zondag rond 08.45uur vertrokken te HUldenberg voor 49en wat km en 800hm en waren rond 11.30 binnen. Heb mij een douche genomen en was om 13.15thuis.
EN heb onderweg niet doorgevlamd met de fiets zenne...goed tempo ja dat wel =D>
U ziet maar hé...En anders de week nadien Heverlee 65km ook ne schone,GUnther kan da beamen :bounce:
Kan zijn dat ik zondag toch nog mee ga naar Pellenberg, zal er van afhangen, mijn drie madammen zijn ziek (griep) als ik niet ziek word en ze zijn voldoende hersteld kan zijn dat ik mee ga. Geef mij in PB anders je gsm nummer eens dan kan ik je een bericht sturen als ik toch mee kan. Voel mij wel al een paar weken niet al te best in vorm dus heb medelijden hé
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

TimDC wrote:Voel mij wel al een paar weken niet al te best in vorm dus heb medelijden hé
Nog niets van gemerkt hoor :roll: :lol:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Spijtig genoeg niet kunnen gaan vandaag, als ge de commentaar leest van Pellenberg zal het wel de moeite geweest zijn. Hopelijk volgende week, als ik tegen dan zelf niet ziek ben. Toch kunnen genieten van een heerlijke namiddag cyclocross met de Belgen aan de top, Topsport een een grote T hebben we gezien!!!!
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Denk eraan om volgend weekend naar Heverlee te gaan op zondag voor de 65 km (ongeveer 750 hm). Wie gaat mee ?
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Wij gaan zekers zenne :bounce:
Vroeg vertrekken is de boodschap want massa evenement zenne, wel vroeg splitsingen dus das wel goed da de sukkelaars niet in onze weg rijden héhé :lol: grapten hé
KrisW
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 '11 / Cannondale Rush 3 '09 / Trek mud-bike

Post by KrisW »

Ik zou graag mee gaan naar Heverlee maar ik kan zondag niet , het zal zaterdag Ingooigem worden denk ik want Balen is maar vanaf 12u inschrijven en dat is niet zo mijn ding .
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Ik kan ook alleen maar de zaterdag maar voor Ingooigem ga ik toch moeten passen; heb de tijd niet om zo ver te gaan :-(

Zaterdag ga ik of naar Gentbrugge of ik maak een ritje in de buurt.
Post Reply