01/02/09 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
Post by JanDeWinter »
De hellingen zullen aangeduid zijn met de nodige borden.
We hernemen hierbij de interessante info.
Mijn GPS doet soms raar, dus ik ben wel benieuwd jullie hoogteprofielen te krijgen over onze TT.
Huldenberg is klasse en één van de voorbeelden die we proberen te evenaren.
Dus laat zeker weten wat jullie ervan vonden
Jan
We hernemen hierbij de interessante info.
Mijn GPS doet soms raar, dus ik ben wel benieuwd jullie hoogteprofielen te krijgen over onze TT.
Huldenberg is klasse en één van de voorbeelden die we proberen te evenaren.
Dus laat zeker weten wat jullie ervan vonden
Jan
Dan was in uwe schooltijd vlaams brabant wel erg kleinbulls68 wrote:Inderdaad, ge hebt gelijk, LuckyIron.LuckyIron wrote:Het hoogste punt is trouwens Walshoutem (137.33m)![]()
In mijn schooltijd, toen Walshoutem (=Houtain-l'Évêque) nog bij de provincie Luik hoorde, was het hoogste punt van Brabant Pellenberg, met zijn 106m boven de zeespiegel. Maar helaas is dat nu anders.
Een snelle klik http://www.wielertoerist.be/website/ind ... ie=Brabant levert al enkele hogere punten op in vlaams brabant zonder specifiek op hoge punten te zoeken. Overijse, dworp, ...
Ik denk dat het eerder hageland zal geweest zijn ipv Vlaams brabant.
Ps : mss kom ik ook nog rijden, lijkt mij een leuke tocht.
Ik dacht eerst Herne te doen, maar Pellenberg loont mss toch wel om af te komen.
Ik denk dat Huldenberg hun mosterd in Grez Doiceau gaan halen is, daar werden de hellingen al aangekondigd met dit soort bordjes 1996.
Ook wel een aanrader!
grtz
Jotto
-
JanDeWinter
- Mountainbiker
triootje
Post by JanDeWinter »
Schijfrem,
een heel compliment dat je ons in een triootje plaatst met Huldenberg en Heverlee.
Qua parcours ben ik gerust, na onze laatste voorbereidende meeting ook qua organisatie, maar voor ons is het zondag wel de eerste keer, terwijl Heverlee en Huldenberg een heel historiek kunnen voorleggen.
ik hoop dat de hoest je niet tegen houdt en ben benieuwd naar je commentaar na zondag
jan
een heel compliment dat je ons in een triootje plaatst met Huldenberg en Heverlee.
Qua parcours ben ik gerust, na onze laatste voorbereidende meeting ook qua organisatie, maar voor ons is het zondag wel de eerste keer, terwijl Heverlee en Huldenberg een heel historiek kunnen voorleggen.
ik hoop dat de hoest je niet tegen houdt en ben benieuwd naar je commentaar na zondag
jan
- Schijfrem
- Mountainbiker
Re: triootje
Het zal wel lukken hé, het weer hebben jullie alvast mee want ze voorspellen droog en koud weer. Dus erge moddertoestanden moeten we niet veel vrezen.JanDeWinter wrote:Schijfrem,
jan
- torovacada- WTC Relst
- Mountainbiker
Post by torovacada- WTC Relst »
Ik ben van de partij. Het ziet er een mooie omloop uit.
WTC-Relst (Kampenhout)
WTC-Relst (Kampenhout)
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
weet er iemand waarom deze rit wel vermeld staat op de kalender maar niet op het overzichtskaartje ?
meestal zoek ik via het geo-kaartje naar een rit in de omgeving, maar blijkbaar worden hier niet alle ritten op vermeld
meestal zoek ik via het geo-kaartje naar een rit in de omgeving, maar blijkbaar worden hier niet alle ritten op vermeld
Op het overzichtskaartje staat wel een klein teken vermeld, maar niet de datum? Ik zal de webmaster contacteren.dirk999bis wrote:weet er iemand waarom deze rit wel vermeld staat op de kalender maar niet op het overzichtskaartje ?
Feel free to visit the site !!!