31/01/09 Zomergem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flipo99
Mountainbiker

Post by flipo99 »

hier kom ik ook eens rondtoeren zie,grtz
surfbiker
Mountainbiker

Post by surfbiker »

Ik kom ook eens af!!!
En ze geven schitterend weer(wel fris) dus terug genieten.
Marcus 2
Mountainbiker

Post by Marcus 2 »

disc wrote:Er is al jaren een bewaakte fietsparking [-X maar in tegenstelling tot vroeger is dit niet meer aan de ingang van de kantine maar aan de ingang van het zwembad.
Na afloop kan iedereen genieten van een potje spirelli
Oeps, sorry Dirk, was me vorig jaar niet opgevallen...
Maurice22
Mountainbiker

Post by Maurice22 »

Zo lang het maar beetje koud is, na enkele km voelde dat niemeer :-)
Beter dit dan de stort buien van 2 weken geleden op de toertocht van kluisbergen....

Btw: is er gelegenheid tot douchen na de tocht?
disc
Mountainbiker

Post by disc »

Maurice22 wrote:Zo lang het maar beetje koud is, na enkele km voelde dat niemeer :-)
Beter dit dan de stort buien van 2 weken geleden op de toertocht van kluisbergen....

Btw: is er gelegenheid tot douchen na de tocht?
Absoluut geen probleem. Er zijn 6 doucheruimtes voorzien, waarvan er 4 constant open zijn. De 2 andere worden ondertussen gereinigd, zodat de laatsten niet in de modder van de voorhangers moeten zitten. Is aan de ingang van het zwembad, t.o.v. de kantine is dit het hoekje om, het best kan je het voetgangerspadje nemen langs de tennisvelden, hooguit 200m. Dit zal wel nog lukken zeker :lol:
disc
Mountainbiker

Post by disc »

Marcus 2 wrote:
disc wrote:Er is al jaren een bewaakte fietsparking [-X maar in tegenstelling tot vroeger is dit niet meer aan de ingang van de kantine maar aan de ingang van het zwembad.
Na afloop kan iedereen genieten van een potje spirelli
Oeps, sorry Dirk, was me vorig jaar niet opgevallen...
Geen probleem. Op de vorige locatie was er geen mogelijkheid om te schuilen bij slechte weersomstandigheden. Nu kan dit wel. We moeten toch ook een beetje respect hebben voor de mensen die dit de hele dag willen doen.
Maurice22
Mountainbiker

Post by Maurice22 »

Dat is waar, respect voor de organisatie wordt vaak vergeten.
Er is niks beter dan een goeie tocht met een bewaakte fiets stalling dat je achterna kan douchen en op je gemak iets drinken :-D
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Dit wordt mijn eerste rit in ongeveer 6 weken. Na de Trekvogel VTT in Haaltert was het blokken & examens en amai, het zal deugd doen om eindelijk nog eens op de fiets te kunnen zitten!!!

Voor zover ik het mij nog goed herinner is deze tocht altijd in orde. Ik wilde mijn post in het topic van vorig jaar nog eens lezen om te zien of ik mij de tocht juist herinner. Maar het topic is blijkbaar verdwenen... Spijtig want commentaren van de vorige jaren geven toch vaak een goed idee van een tocht.
Maurice22
Mountainbiker

Post by Maurice22 »

Zwijg mij van examens :s morgn de laatste en tis geen gemakkelijken :(
Maarja kheb een stimulans, na de examens komen de toertochten :lol:
Eindelijk weer eens buiten op een fiets in de plaats van aan een bureau met cursussen :-?
Dirk D C
Mountainbiker

Post by Dirk D C »

Deze namiddag bij 3C° en een heerlijke zon, een groot deel van het parcour gereden. Rond het Schipdonkkanaal kwam ik de gele pijlen met blauwe bol tegen. Die gevolgd en vastgesteld dat het grootste deel van het parcour er prima bijligt. De weg naast het schipdonkkanaal, het Keigat en het Drongengoed is goed berijdbaar. Hier en daar wat kleverig maar nergens moeten afstappen. Ik hoop dat het niet regent want dan krijgen we een heel ander verhaal. Opletten!!! er is telkens maar één pijl te zien en die ben je soms snel voorbij. Gelukkig vallen ze zeer goed op. Tip! Met een bandenspanning van 2.1 bar gereden.
Post Reply