Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

ze hebben het alsmaar over een zwaar modder parcours maar ik heb de indruk dat er niet veel regen gaat vallen. Dat zou minder loopwerk betekenen en dan is Boom toch iets minder uitgesproken favoriet
King of the Hill
Mountainbiker

Post by King of the Hill »

Wowtre wrote:ze hebben het alsmaar over een zwaar modder parcours maar ik heb de indruk dat er niet veel regen gaat vallen. Dat zou minder loopwerk betekenen en dan is Boom toch iets minder uitgesproken favoriet
Dan zou ik Boom net meer als favoriet zien. Is Boom dan zo'n goeie loper?
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

King of the Hill wrote:
Wowtre wrote:ze hebben het alsmaar over een zwaar modder parcours maar ik heb de indruk dat er niet veel regen gaat vallen. Dat zou minder loopwerk betekenen en dan is Boom toch iets minder uitgesproken favoriet
Dan zou ik Boom net meer als favoriet zien. Is Boom dan zo'n goeie loper?
Als ge die stelten beziet weet ge genoeg :drunk:
doctor
Mountainbiker

Post by doctor »

Wedden dat Wellens wint ?
Enkel met pech is hij deze zondag te kloppen. En ik spreek niet als supporter. Als er iemand een weddenschap op durft zetten ? En wacht maar wat hij de dagen erna zal verkondigen. Er zullen er velen verschieten !

doctor
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

interessant artikel op de site van het nieuwsblad deze morgen...

Wellens rijdt volgens de manager van Fidea niet achter Stybar als die weg is... Niet opvallend niets doen, pech veinzen, slechte benen, desnoods zelfs tegen de grond gaan. Dit om alle discussies met de Belgische "ploegmakkers" achteraf te vermijden...

Weer een stok in het hoenderhok?

'Wellens rijdt niet achter Stybar op het WK'

Hans van Kasteren, de controversiële Nederlandse manager van Fidea, heeft een bom gelegd onder het Belgisch Blok op het WK veldrijden. Ondanks de vele beloften van zijn kopman Bart Wellens, die al weken van de daken schreeuwt dat hij voor Sven Nys zal rijden, is Van Kasteren ervan overtuigd dat zijn renners de Fidea-belangen laten primeren. 'Mijn jongens zullen het spel wel zo slim spelen dat ze niet met lege handen achterblijven', zegt Van Kasteren in P-Magazine . 'De nationale belangen? Ach, ze weten wel hoe ze dat moeten aanpakken. Als onze Tsjech Stybar weg is, zal Bart Wellens er niet achter rijden. Neen, ook niet in dienst van Sven Nys. Al moet hij dan ook niet zo opvallend weigeren zoals Nys in Sint-Michielsgestel. Veins een slechte dag, steek het op materiaalpech, of ga er desnoods bij liggen.'

Straffe taal, maar bondscoach Rudy De Bie maakt zich niet al te druk. 'Ik heb het volste vertrouwen in mijn renners. Het waren net Wellens en Nys die toenadering zochten de laatste weken om een blok te vormen op het WK. Bart is volwassen genoeg om te weten wat er van hem verwacht wordt.' (bhe)
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

doctor wrote:Wedden dat Wellens wint ?
Enkel met pech is hij deze zondag te kloppen. En ik spreek niet als supporter. Als er iemand een weddenschap op durft zetten ? En wacht maar wat hij de dagen erna zal verkondigen. Er zullen er velen verschieten !

doctor
ik hoop dat hij wint maar ze geven geen regen meer, dus parcours is in zen nadeel, en als je A zegt moet je B zeggen,wat gaat hij verkondigen? dat hij stopt?dat denk ik ni, verdiend teveel om te stoppen.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

yajop wrote:
doctor wrote:Wedden dat Wellens wint ?

doctor
ik hoop dat hij wint maar ze geven geen regen meer, dus parcours is in zen nadeel, en als je A zegt moet je B zeggen,wat gaat hij verkondigen? dat hij stopt?dat denk ik ni, verdiend teveel om te stoppen.

dat em aan den doping zit? #-o
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

dat hij terug vader wordt zekers e
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

BOTE wrote:
Tompie08 wrote:bezigheidstherapie :wink: =D>
daar dient gans dit forum toch voor?
Echte bikers vind je hier niet, die zitten op hun bike 8) :wink:
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Mister T. wrote:Echte bikers vind je hier niet, die zitten op hun bike 8) :wink:
Als je veel fietst, moet je ook veel rusten. Wanneer je veel rust, heb je dus ook massa's tijd om te internetten en zodoende ook om veel op het forum van mountainbike.be te vertoeven. Je kan hier dus wel echte bikers tegenkomen.

Hoe je de echte van de valse onderscheidt, dat zie je in een andere les.

Mojo (Al duimende dat er een Belg op het hoogste schavotje staat deze zondag, wie deert me niet.)
Post Reply