08/02/09 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Vorig jaar was het een TOPOPKOMST (3000 deelnemers), aan de start is het dan wat druk en de eerste kilometers uiteraard ook, doch gezien de aanloop van het parcours over brede paden loopt is de drukte eerder gezellig te noemen, van zodra de eerste kleinere paden worden gedaan is het pak al heel wat meer uiteen getrokken.
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

tja zoals ik het zie op dat filmke: heel den tijd achter de vrouwen rijden, ofwel de vrouwen bijna al het kopwerk laten doen. woessies!

tot dan!
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

Post by Jokke »

Phille vergeet er ook bij te vermelden dat er al vrij snel splitsingen in het parcours zitten waardoor de deelnemers verdeeld worden over de respectievelijke afstanden.

En als je weet dat we 6 verschillende afstanden aanbieden ...
Smallen Drash
Mountainbiker

Post by Smallen Drash »

Zoals gewoonlijk een pracht van een TT en een pracht van een organisatie!!! we zullen er zijn. :wink: :wink: :wink: Power baby...Power!!
Smallen Drash
Mountainbiker

Post by Smallen Drash »

Was nog iets vergeten, ..over da flauw mopje op jullie website. ik ken er alvast één over een blauw brood.. als ge mij ziet vraag er dan maar achter.. voor 3 kussen doe ik alles!! :wink: =D> =D>
Smallen Drash
Mountainbiker

Post by Smallen Drash »

Was nog iets vergeten, ..over da flauw mopje op jullie website. ik ken er alvast één over een blauw brood.. als ge mij ziet vraag er dan maar achter.. voor 3 kussen doe ik alles!! :wink: =D> =D>
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

ook de rode brigade zal er in volle getalsterkte tegenaan vliegen ... :drunk:
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Hey Zoenkers,

Als 'k het goed begrijp gaat de rit in tegenovergestelde richting van vorig jaar ? Dus de 65km gaat eerst richting Mollendaalbos en Bierbeek, om dan op 't einde terug te keren via St-Joris-Weert en Oud-Heverlee ?
phille
Mountainbiker

Post by phille »

om een snel antwoord te dienen : jeps da word het

de legendarische klinkerklim zit meer naar 't einde, voor wie hem niet kent, hij is on-road 19% lekker neidig om nog eens goed door te trekken. Dit is de zwaarste, daarna heb je enkel lichte dingetjes die iedereen makkelijk aankan

Hier http://meteoonline.be/ geven ze net al te best weer ... maar tzijn wel vrij verre voorspellingen
JaBae
Mountainbiker

Post by JaBae »

iemand idee van hm op de 65?
Post Reply