01/02/09 Pellenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
De mannen in de groene truitjes (muggenbergse stoempers) komen hier ook rijden. Het is een heel mooie streek om te fietsen. Vorig jaar kennis gemaakt op onze toertocht (30-08-2009)met 2 leden van de club en blijkbaar zou dit hun eerste organisatie zijn nadat Lubbeek ermee gestopt zou zijn. Enfin de streek is ons zeker niet onbekend en hopen op prachtig weer. Tot dan
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Kan eindelijk terug mee rijden na 3 weken inactief te zijn!! Sta te springen!Dirty Daddy wrote:De Slijkfretters zullen ook afzakken naar het (2de)hoogste punt van Vlaams Brabant.....
Aangezien dat enkele leden de Mont Ventoux gaan(proberen) bedwingen zijn de hoogtemeters een goede training....
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
als het te vergelijken is met Huldenberg, kom ik misschien wel af. heb nood aan wat hellingen. ben het gestoemp in de modder beu.
hoe is de afspuitstand? hogedruk?
hoe is de afspuitstand? hogedruk?
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik ben even op jullie site gaan kijken. Dat overzicht van de te nemen hellingen vind ik een fantastisch idee. Rond dit nu ajb af met aan de betrokken hellingen op het parcours dezelfde aanduidingen te plaatsen op een bordje: de naam van de helling, lengte en gem. %. Dat zou ik geweldig vinden. Aangevuld met het gemiddelde dat je in een modderstrook zakt, dan is het gewoon af! Enkel dit laatste is een grapje.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
na huldenberg weergereden te hebben, moet ik idd ook zeggen dat ik van die bordjes ontzettend leuk vind.