Ik weet niet echt wat er hier nog aan verbeterd kan worden. Ongetwijfeld - samen met de rit van de Steenbakkers uiteraard
Een weinig aangedaan parcours, via veel krieren naar Wallonië richting Mont-Saint-Aubert. Opvallend veel offroad en ondanks de vele regen lag het zwaar, maar uiteindelijk wel te doen. Jammer van de vele tegenwind die het nog zwaarder maakte, zeker als je geen windrijder bent
Dan de Mont-Saint-Aubert twee keer beklommen (was dit vorig jaar geen 3x?, wellicht wat aanpassing door de loopwedstrijd aldaar) wat ondanks de slechte benen al bij al nog redelijk ging en de afdalingen overleefd. De tweede laat je glijden afdaling deels te voet, maar 't was de eerste keer dat ik hier niet viel!!! (vorig jaar nog 3 keer). Daarna opnieuw een hoop krieren en iets meer rugwind, maar dan was het vet al lang van de soep.
Bevoorradingen meer dan ruim voorzien, bepijling quasi perfect, veel seingevers (ook om MSA, al waren er dat van de loopwedstrijd), fotografen, verruimde inschrijvingsplaats en kantine
God is het wijs waarom deze tocht zo'n belachelijk lage opkomst had. Ik hoorde iets van zo'n 350 en ik hoop dat ik mishoord heb. De belangrijkste reden is zeker niet de organisatie en wellicht ook niet de concurrentie, maar het weer. Ook op dit forum waren er veel overdreven paniekerige reacties over zondvloeden, zware regenvallen en dergelijke. Veel mensen zijn blijkbaar afgeschrikt. (+ behoorlijk wat zieken).
@Krierecrossers. Laat jullie zeker niet ontmoedigen over deze lagere opkomst. Volgend jaar (met iets beter weer) moeten jullie gewoon veel meer volk aantrekken. Zo'n prachtorganisatie verdient!
@Steenbakkers bedankt voor het veelvuldig wachten, want de beentjes waren er echt niet vandaag.
Nog leuke (korte) après gehad met de laatste overgebleven steenbakkers, de Fast en de herrezen XIII! Geslaagde dag dus!