25/01/09 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
black bulls
Mountainbiker

mtb

Post by black bulls »

Onderweg werd ik ook geflitst,
waar kan ik de foto's vinden?

Groetjes
WebEdje
Mountainbiker

Post by WebEdje »

Kei tof gedaan gasten. Enkel wa strooien op de weg mag wel, na die omgekeerde pijl in't begin op't spekgladde wegdek tegen de grond...begon al goe...maar het knappe parcour heeft alles meer dan goed gemaakt !!

Waar kan ik de foto's vinden ??

Edje
kom niet voorruit
Mountainbiker

Post by kom niet voorruit »

In naam van Liever Bergaf bedankt aan alle deelnemers aan onze tocht, we zullen zeker de volgende jaren rekening met uw opmerkingen om het steeds beter te maken. Nogmaals bedankt
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

zo, terug van familiebezoek en een schitterende tt in de voormiddag.
@ ikkers, bedankt om mij te overtuigen :-D

Heb ook mijn ogen de kost gegeven en 3 herten tegengekomen! 2 in het bos vlak na het militair domein, en dan nog 1tje in het bos vlak voor het "vliegveld". Altijd leuk om in de bossen alginder te vertoeven!

Tot volgend jaar =D>
Dennis
Mountainbiker

Post by Dennis »

Voor mijn part den beste tocht van de kempen. Van die stalling heb ik niets gemerkt, de cafetaria zat naar het schijnt toch vol. Volgend jaar zijn de Gieren er weer. =D>

p.s. strooien op de baan lijkt me niet een taak voor een organisator. Is trouwens gewoon niet haalbaar om elk stukske asfalt te strooien.
En die vinden dat er meer slijk was daan aangekondigd moet ik ook ongelijk geven. Ik heb op de groten toer geen 20m slijk gezien.
leeuwke
Mountainbiker

Post by leeuwke »

na 3 km zat mn tocht erop
hard tegen de grond gegaan zoals velen blijkbaar op 't zand
gevolg elleboogbreuk en 3weken gips +revalidatie
kweet ook wel da een organisatie nie op alles kan voorzien zijn, maar heb al vele tochten gedaan en een gevaarsbordje had op die plaats misschien wel gemogen
kwestie van de mensen toch een beetje te waarschuwen. Ik reed daar helemaal nie snel, twas er gewoon spiegelglad, heb er daar na mij in een tijdsspanne van 2 minuten 5 tegen de grond zien gaan.
nele
Mountainbiker

Post by nele »

Ben pas in Wechelderzande komen wonen en ben echt trots op de organisatie, schitterende toer! Het zonneke dat ook nog kwam piepen maakte het helemaal af. Ik heb ook voor de grote toer gekozen en ik vond dat de hoeveelheid slijk echt wel miniem was. Het mag iets hebben hé!

Ik zou ook nog de vriendelijke persoon willen bedanken die mijn verloren VWB lidkaart hier mooi in de brievenbus is komen droppen! Merci!

Misschien nog een tip ivm fietsenstalling. Als ik met de fiets naar een TT ga, neem ik altijd een slot mee, ik hang dat dan rond een nadar, sleuteltje steek ik weg. Je hoeft dat (zware) slot dan niet de hele tijd mee te sleuren tijdens de TT. Waarschijnlijk waren jullie daar zelf ook al wel opgekomen, maar toch...
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

als inwoner van wechelderzande ben ik superfier in welk een zeer mooi dorp ik eigenlijk wel woon

op een valpartij (ijs) na (schaafwonden en beschadigde fiets ) een perfekte toertocht

wat een natuurpracht
zeer goede organisatie doe zo verder jongens

bedankt nico
kom niet voorruit
Mountainbiker

Bedankt Nele, tis graag gedaan.
kom niet voorruit
Mountainbiker

Hebben vandaag de opkuis van de prive domeinen gedaan, aan alle deelnemers bedankt dat er zo weinig afval is achtergebleven op de domeinen, dit is voor ons zeker een pluspunt om met de eigenaars nog een tijdje verder te kunnen werken. Nogmaals bedankt en tot volgend jaar zeker
Post Reply