05/02/2009 Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
tonydegekkepony
Mountainbiker
Location: am.eagle taem-issue/fi'zi:k gobi/sram XO/reba/gobi/nobbynic/HS33 EVO2/crossmax XL

Post by tonydegekkepony »

:lol: Hallo bikers ,

net zoals vorig jaar zullen enkel de afwezigen ongelijk hebben !!!

Ook dit jaar hebben we tijd nog moeite gespaard om er een mooie tocht van te maken ; net zoals vorig jaar ziet het ernaar uit dat de weergoden [-o< ons gunstig gezind gaan zijn , dus niet twijfelen en spring op je MTB op 05/02/2009 en kom een toerke maken in Belsele en omstreken en vergeet zo even alle andere miserie van het leven . :wink:

Mvg TPO :-D
tonydegekkepony
Mountainbiker
Location: am.eagle taem-issue/fi'zi:k gobi/sram XO/reba/gobi/nobbynic/HS33 EVO2/crossmax XL

:lol: Hallo bikers ,

net zoals vorig jaar zullen enkel de afwezigen ongelijk hebben !!!

Ook dit jaar hebben we tijd nog moeite gespaard om er een mooie tocht van te maken ; net zoals vorig jaar ziet het ernaar uit dat de weergoden [-o< ons gunstig gezind gaan zijn , dus niet twijfelen en spring op je MTB op 05/02/2009 en kom een toerke maken in Belsele en omstreken en vergeet zo even alle andere miserie van het leven . :wink:

Mvg TPO :-D
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Hallo tonydegekkepony,

Ideale gelegenheid om het stof van je bike ereens af te rijden zekers :lol:
Zal zelf niet aanwezig zijn maar kan inderdaad deze tocht aanraden. Dit is één van de betere mtb-gebieden in het Waasland.

Tot één dezer
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

Cokeman wrote:Hallo tonydegekkepony,

Ideale gelegenheid om het stof van je bike ereens af te rijden zekers :lol:
Zal zelf niet aanwezig zijn maar kan inderdaad deze tocht aanraden. Dit is één van de betere mtb-gebieden in het Waasland.

Tot één dezer
Heb deze tocht vorig jaar gereden en 't was inderdaad super !
(ben niet in 't land volgende week anders was ik er zéker geweest ! :( :( :( )
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ben wel in't land en ga deze dus zeker rijden, was vorig jaar een super ritje, dus dees jaar vrom. :wink:
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Hallo gasten, vandaag reeds gaan verkennen. Hier en daar een vettige passage maar voor de rest super. Deze editie wordt nog beter dan vorig jaar. Misschien dat we op 40/55km gaan uitkomen maar daarover zal wel niet getreurd worden zeker. Reden temeer om bij de bevoorrading een vleugelkesdranksken te consumeren. Smeer jullie benen maar in, 't kan van pas komen. Grtz.
tonydegekkepony
Mountainbiker

:oops: Inderdaad , stof is net van mijn bike na een sabatjaar in de bouw !!!

=P~ Heb daardoor des te meer zin om er een mooi fietsjaar van te maken !!!
Magi
Mountainbiker
Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Post by Magi »

ik kom voor de eerste keer af bij deze organisatie,
maat van mij al eens tocht gereden en was heel positief,
tot donderdag,
louis
:-)
walter H
Mountainbiker

Re: 05/02/2009 Belsele

Post by walter H »

mrlecleir wrote:Hallo bikers, met deze wou ik jullie opnieuw uitnodigen voor onze bos- en veldtoertocht BPSB op 05.02.09 in 9111 BELSELE. Inschrijving tss 11/13u. Volledig uitgepijld parcours doorheen Belsele/Sinaai/Waasmunster. Prima bevoorrading. Vorige jaar goeie kritieken gekregen in dit forum + O2bikers. (kleedkamers dames/heren, bikewash, après bike...) Weer of geen weer, steeds bereidbaar. See You
Inderdaad, ik heb deze rit vorig jaar gereden. Het is een prachtigen zeer gevarieerd parcours. Ook de organisatie is pico bello.
walter H
Mountainbiker

toertocht Belsele

Post by walter H »

Inderdaad, ik heb vorig jaar deze rit gereden. Het is een mooi gevarieerd parcours. Ook de organisatie is picco bello!
Post Reply