Doe gelak ikke, laat je sponseren!flupke73 wrote:fck fck 'k wil echt zo'n LOOK
2010
2009=>crisis hé
(ze hebben op't school altijd met mijn dwaze kop gelachen, mor juust als Jaques Vermeiren is dat nu mijn succes! )
Post by El Perro Diablo »
Doe gelak ikke, laat je sponseren!flupke73 wrote:fck fck 'k wil echt zo'n LOOK
2010
2009=>crisis hé
Post by Sunn Xtreme »
LOOK = Franse makelijEl Perro Diablo wrote:Worden die Look's IN Frankrijk zelf gemaakt?
Sunn: wat is het mooist voor een "echte" koersfiets qua bovenbuis?
Sloping of horizontaal? Er gaat een maatframe voor me gebouwd worden, ik vind precies een sloping frame in tegenstelling tot bij een mtb op ne koersvelo precies zo "toerista" aandoen.......
Post by jerommeken »
Als het frame toch volledig naar wens gelast wordt zou ik een gebogen staande achtervork nemen à laEl Perro Diablo wrote:Die sloping naar de verkeerde kant vind ik wel heeeel mooi, ik ben een fashionhoertje en het is voor een trainingskoersfiets, dus ik wil zo een Trekbovenbuis in mijn Seven!!!
Bedankt voor de pic!!! (Trek= Armstrong= Perro op ne Seventrek=........? )

Post by jerommeken »
Post by Sunn Xtreme »
Post by Sunn Xtreme »
kheb er al diverse gezien met uitgesleten bracketlug uit titanium. vaak begint het na 1.5j op te treden, bij veelvuldig gebruik. zoals ik zei.. de meeste merken hebben daar een mouw aangepast.pieterp wrote:sunn xtreme: dat statement is toch wat kort door de bocht, rendement hangt niet enkel van de stijfheid af.
Daarnaast zijn je opmerkingen over de brackethuls ook maar halve waarheden. Alle goede merken maken hun hardpoints (dropouts, bracket) uit Ti 6Al 4V. Deze legering is zeer hard, zeer duurzaam en slijtvast. Uit ervaring weet ik dat de draad in de trapas bus van mijn dean zeer slijtvast is.
Ik moet de eerste titanium fiets met een alu insert in de brackethuls nog zien.
Wel wordt er meestal een alu bus in de zitbuis gestoken om te voorkomen dat alu zadelpennen zich vastzetten (seizen of koudlassen) aan het titanium.
Post by jerommeken »
maw : comfort is het eerste dat je moet opgeven als je maximaal rendement wil.sunn xtreme wrote: maw : een stijf frame is een minimum vereiste als je rendement wil nastreven !