25/01/2009 Tessenderlo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Badbart
Mountainbiker

Post by Badbart »

Door ziekte vandaag niet kunnen fietsen, om met je kop tegen de muur te bonken ](*,). Was nochtans droog en ik zou niet zo moeten stoempen zoals vorige week in Eksel!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

koppigaard wrote:Phille, die poep van je, die mag er zijn, heb ik kunnen constateren.
ooooojeeeeeee ik denk dak toch geen stukje zeep meer ga meepakken onder de douche :-)
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

koppigaard schreef:
Phille, die poep van je, die mag er zijn, heb ik kunnen constateren.

ooooojeeeeeee ik denk dak toch geen stukje zeep meer ga meepakken onder de douche

Zijn dit de fameuze baanjeanette???????????

Nee nee het was een aangenaam tochtje met niet teveel hgm. Het mooie weer is ook altijd meegenomen en er was inderdaad niets te zien van de vele regen die er de laatste dagen is uitgevallen. Prachtige parking voor fiets en voor auto. Tot volgend jaar of tot op onze tt
PietDeliet
Mountainbiker

Post by PietDeliet »

Knappe tocht en prima organisatie. Veel parkeerplaats en goede voorzieningen allerhande. Heb de tocht van 40 gedaan. Voor de bevoorrading wel wat modder moeten slikken. Na de bevoorrading was het veel droger. Alles ging goed tot na een km of 30 de zon volledig verduisterde en er serieuze rukwinden opstaken. M.a.w. het licht ging uit. Weer niet genoeg gegeten 's morgens. Toch nog binnengeraakt en al geluk bijna niemand aan de afspuitstand. Dan moe maar voldaan naar huis (met de auto).
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Gisteren ook met ons clubke de bossen in en rond Tessenderlo gaan onveilig maken...Tof parkoerke,pittige klimmetjes,toffe tracks en af en toe een beetje verhard om op adem te komen..Slijkgehalte viel goe mee..op enkele plaatsen een beetje glibberig met ne serieuze "totter" tot gevolg...ff den dokter geraadpleegd en een serieus gekneusde rib tot gevolg(bar-end is serieus hard gegeven)...was wel een goei bevoorading,warme douches en ne goeie apres...Ons zien ze volgend jaar zeker terug!!! =D> =D> =D> =D>

PS: bedankt aan de 2 heren die ff stopte om te informeren na men contact met moeder aarde... =D> =D> =D> =D>
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Is er iemand van de organisatie te contacteren? Ik ben wat verloren geraakt in Tess'lo
phille
Mountainbiker

Post by phille »

koppigaard wrote:Is er iemand van de organisatie te contacteren? Ik ben wat verloren geraakt in Tess'lo
LOL zoenk verslagen zitten lezen zeker :-) of echt wat verloren ...
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Kijk eens op de website van fietspromo bij de winterkalender,daar staan telefoonnummers vermeld bij elke organisatie. :wink:
kannielangzamer
Mountainbiker

Post by kannielangzamer »

koppigaard wrote:Is er iemand van de organisatie te contacteren? Ik ben wat verloren geraakt in Tess'lo
Laat maar weten, ben van de club en geef het wel door.
Wat ben je verloren?
Post Reply