25/01/2009 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

alfa75 wrote:ja heb mijn fiets nog gewassen!
dus : voor diegenen die zich verheugen op de terril, deze gaat niet tot boven maar voor de laatste klim links op de klinkers verder!! beneden is de steile afdaling eruitgeleten en gaat in tegenovergestelde richting!

is goed te doen er ligt een dikke laag modder in het bos maar de terril is goed te beklimmen. voor de rest is het de blauwe route maar dat is geweten!

stukje bos aan het voetbalplein is ook ferm ingekort!

Tot morgen !
Sinds de TT EISDEN is niet veel veranderd in de bossen....eerst modder, dan keihard met ijs, dan sneeuw, dan dooi met water en ijs onderaan, dan modder...we zijn stilaan gewoon geraken :-D
Tot merge vrieg zeet die van thoes....
po
Mountainbiker

Post by po »

Mooie tt. Ik heb me niet verveeld, ik ben wel een paar keer verkeerd gereden. .
Het eerste stuk van de terril lag veel ijs even moeten afstappen de rest was oke :lol:
Goed voor een totaal van 53 km (wel met de fiets gekomen )
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Vond de tt ook best te pruimen, iets te veel asfalt naar mijn goesting maar dat nemen we er maar bij. Ook het eerste stuk van de terril moeten afstappen maar de rest ging vlotjes. Toen ik las dat de tt een stuk over de bloso route ging kreeg ik al de rillingen maar al bij al viel het best mee.
sjappie
Mountainbiker

Post by sjappie »

Vond het een ZEER knappe tocht met een goede organisatie! Mij zien ze daar volgend jaar zeker weer!!
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

ja was niet verkeerd, wel jammer dat ik voor de 2e week achter mekaar problemen had met de fiets van iemand anders, vorige week in eksel mene maat, nu had mijn vriendin een pan.
Nog bedankt aan de man die een vrouw met een zwarte Fusion Hellfire heeft geholpen zowat aan de aankomst. ik me helemaal blauw gefietst om bij haar te geraken(incl route afsnijden) was ze al geholpen gelukkig.
Ook hulde aan de cyclocrosser op een rode ridley die zich excuseerde omdat hij me verkeerd inhaalde.
een hoffelijk tochtje zowaar!
nightraver
Mountainbiker

Post by nightraver »

Zéér mooie tocht! Het parcours volgde af en toe de blauwe route, maar het grootste deel waren toch stukken waar ik nooit gereden heb. Veel single tracks, enkele mooie klimmetjes en afdalingen,...

De, bevoorrading was dik in orde en op een originele locatie.

Een aanrader!
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

Ook den deze hier heeft zijn autorit van 140km enkel niet beklaagd. Mooie streek, lekker technisch draaien en keren tussen de bomen op een ondergrond die al die regen zeer goed heeft verteerd.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Euuuhhhh,heb ik dan toch iets gemist vandaag,dacht dat door het slechte weer de afgelopen dagen,het parkoer met de vele rijders een moderpoel ging worden.Niet dus,shit
koerserke92
Mountainbiker

Post by koerserke92 »

ben ook geweest vond het goed te doen qua modder waren inderdaad maar kleine stukken van de blauwe lust bij. De afdaling van teril ( dat stuk in de andere richting) vond ik er maar glad bij ligen achter mij waren er 2gevallen voor de rest goed geamuseerd na 2maanden zonder de mtb :lol:
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Kwas er ook en maakte wat filmbeelden.
Voorlopig enkele 152 geknipte fotokes uit de filmbeelden - Filmkes komen later...

Image
Post Reply