01/02/09 Pellenberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

De mannen in de groene truitjes (muggenbergse stoempers) komen hier ook rijden. Het is een heel mooie streek om te fietsen. Vorig jaar kennis gemaakt op onze toertocht (30-08-2009)met 2 leden van de club en blijkbaar zou dit hun eerste organisatie zijn nadat Lubbeek ermee gestopt zou zijn. Enfin de streek is ons zeker niet onbekend en hopen op prachtig weer. Tot dan
CJ
Mountainbiker

Post by CJ »

Wij (DVV Trappers) maken ook de verplaatsing vanuit west -vlaanderen.
't Is een keer iets anders.

En zo te lezen zullen we het ons niet beklagen.

Tot dan.
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Dirty Daddy wrote:De Slijkfretters zullen ook afzakken naar het (2de)hoogste punt van Vlaams Brabant.....
Aangezien dat enkele leden de Mont Ventoux gaan(proberen #-o ) bedwingen zijn de hoogtemeters een goede training....
Kan eindelijk terug mee rijden na 3 weken inactief te zijn!! Sta te springen! :bounce: :bounce:
Houtte
Mountainbiker
Location: Ridley Ignite,XT, SID World CUp, Noir cranks, Marta SL red, WH-M775

Post by Houtte »

heb vandaag huldenberg gedaan en pellenberg is zowat dezelfde richting uit voor mij dus denk dat het wel de moeite waard is om zondag naar pellenberg af te zakken. heb vandaag 102 m boven de zeespiegel gemeten als hoogste punt op de tt van huldenberg dus ben benieuwd wat het zondag gaat geven.
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Tzal de eerste maal worden voor mij in Pellenberg .... aan de commentaren te horen zal dit een pittig tochtje zorden?
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

als het te vergelijken is met Huldenberg, kom ik misschien wel af. heb nood aan wat hellingen. ben het gestoemp in de modder beu.

hoe is de afspuitstand? hogedruk?
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

Tabula Rasa wrote:als het te vergelijken is met Huldenberg, kom ik misschien wel af. heb nood aan wat hellingen. ben het gestoemp in de modder beu.

hoe is de afspuitstand? hogedruk?
neen, geen hogedrukreinigers !
een van met 8 spuitkoppen.
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

perfect! waarschijnlijk tot zondag :wink:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ik ben even op jullie site gaan kijken. Dat overzicht van de te nemen hellingen vind ik een fantastisch idee. Rond dit nu ajb af met aan de betrokken hellingen op het parcours dezelfde aanduidingen te plaatsen op een bordje: de naam van de helling, lengte en gem. %. Dat zou ik geweldig vinden. Aangevuld met het gemiddelde dat je in een modderstrook zakt, dan is het gewoon af! Enkel dit laatste is een grapje.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

na huldenberg weergereden te hebben, moet ik idd ook zeggen dat ik van die bordjes ontzettend leuk vind.
Post Reply