Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

heet gij Chuck Norris?
saiko
Test team

Post by saiko »

nee aan het trainen voor de cristalp.
dus die laatste 2-3 regels van die fritten moogt ge niet lezen :wink:
buffel
Mountainbiker

Post by buffel »

en nu wat minder :P zegt nen echte beginner
gisteren 47km door de bossen van herentals en lichtaart in 2u 28min
gemiddelde van plusminus 19 denk ik zo

was wel kei dood
geskes
Mountainbiker

Post by geskes »

goeienavond morge toertocht doen in grobbendonk (word menne eerste) waar wordt er dan wss gereden? en zijn daar veel bergen?
geskes
Mountainbiker

Post by geskes »

goeienavond morge toertocht doen in grobbendonk (word menne eerste) waar wordt er dan gereden? en zijn daar veel bergen?
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Sinds pas heb ik een fitness abonnement en die trainer (of wat ervoor moet doorgaan) krijgt nu al de zenuwen van mij. Die gasten weten niet wat er juist allemaal kan met hun toestellen.

Vandaag op de loopband alle knopjes geprobeerd van voorgeprogrammeerde schema's. Een interval met oplopende moeilijkheid beviel me het meest.
Best leuk, alhoewel een helling van 6% tegen 10 km/u op het randje was voor mij, ik ging buiten mijn trainigszone.
Een uurtje mee beziggeweest en dan nog wat op de fiets naar TV gekeken.
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Mijne langverwachte rentree gemaakt na anderhalve maand retraite! :lol:
Beetje baggeren in Herselt, toch maar gauw naar Westerlo (Asberg) gereden en daar wat gespeeld.
Uurtje gevlamd en stoom afgelaten van de verschrikkelijke dag van gisteren :(
Nog niet met de (ver)nieuw(d)e fiets, maar met de good old Scott.
Wel tot mijn grote frustratie moeten vaststellen dat het Hertberbos (groene lus) nu echt finaal naar de kloten geholpen is door de kap. :evil:
Als ze dit nog in orde krijgen, geef ik een vat in de Posthoorn.
Triestige zaak daar, doemme toch, zo'n fijn parcours verbrodden...
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

Vandaag al terug op de fiets gesprongen voor een korte, maar pittige tocht doorheen Bergom, Westerlo en Laakdal.
Stukje tussen het kerkhof en de grot van Bergom,voor wie het daar niet kent, dit is één vd fijnste singletracks vd streek met bultjes, kombochten en al 8) , door het Riet naar de Nete en langs de Nete tot in Zammel.
Zo tussen de weilanden naar Laakdal en vandaar door de tuin van De Merode :lol: terug naar huis.
Een uurtje lekker gevlamd, blijft erg jammer dat je in Herselt de bossen niet in kan, maar dit vormt een waardig alternatief.
Bovendien leent dit tochtje zich uitstekend tot korte, krachtige trainingen om de conditie terug aan te scherpen.
Ben er al helemaal terug in, doet ongelofelijk deugd om terug op de fiets te kruipen :drunk:
Volgend weekend 1e TT vh jaar doen, iemand suggesties?
Killerbe
Mountainbiker
Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500

Post by Killerbe »

Vandaag het Bloso parkour van Stekene gaan verkennen (groen + blauw).
Viel tegen, te veel asfalt. Redelijk hoog gemiddelde ondanks het grieperig gevoel.
Gem 21,4 Max 28,7
buffel
Mountainbiker

Post by buffel »

vandaag ondanks grieperig gevoel toch gaan fietsen na 20km was ik echt op en ben ik naar huis gereden toch nog goed voor 28km in 1u 27min

ps klein vraagje wat mij opvalt is dat ik op sommige stukken in het bos(technische stukken soms maar 10 per u) rijd en dit gedurende een geruime tijd en dat ik op andere stukjes ook maar 15 per uur haal is dit normaal bij veel van jullie of vlammen jullie overal gewoon hard
Post Reply