24/01/2009 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Ook in de vroegte vertrokken voor de 43km, een super rit moet ik zeggen, en wat een parkoer, alleen dat eerste bosje was een beetje zwaar, 'k heb het ook gepresteerd om daar nen koprol te doen :oops: . Gelukkig zonder erg, voor de rest echt genoten van al die bosjes en de mooie singletracks.

Voor de rest was de organisatie gewoonweg af, proficiat om na zo'n kletsnatte tweedaagse, dit onder onze wielekens te schuiven. =D> =D> =D>
boeri
Mountainbiker

Post by boeri »

een van de allerbeste tt van vlaanderen =D> 10 op 10 voor de organitatie bepijling uitstekend de 55 klm gereden parcour zeer berijdbaar :bounce: volgend jaar kom ik zeker terug een van mij liefste tt en das jabbeke :lol: nu nog 2 tt rijden volgende week torhout en dan nieuwpoort das de laatste dan 2 weken rust en dan trainen voor de ronde van vlaanderen en andere klassiekers :wink: de eerste mtb zal de safety jogger zijn in september 2009 =D> tot volgende week
groten tetter
Mountainbiker

Post by groten tetter »

Een dikke proficiat aan de organisatie =D> . Door wat tijdgebrek thuis vertrokken en bijna direct 2 vriendelijke mensen van de organisatie tegen gekomen die vroegen naar het inschrijvingsbewijs. Op die manier goede controle op de zwartrijders, ik kon zelfs bij hen inschrijven. Goeie bevoorrading en voor de omstandigheden een schitterend parcours waar zeer veel energie in gestoken is geweest. Met een stuk pizza in de hand nog enkele vrienden tegengekomen in de sportzaal en de weg verder gezet naar huis. TOT VOLGEND JAAR!
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

daarvoor doen we het proficiat aan iedereen die aan deze toertocht heeft meegewerkt 8) twas dik in orde en zekers tot volgend jaar groeten aan onze vrienden van Oostende ;-)) 8) :-D
Hipska
Mountainbiker

Post by Hipska »

Terwijl de foto's aan het uploaden ben, hier even wat harde cijfers..

Er waren 1086 inschrijvingen, waarbij sommigen onder ons dachten dat we de 1000 waarschijnlijk niet gingen halen. Bedankt aan alle aanwezigen.

Op de zwartrijderscontrole hebben er 7 mensen die niet betaald hadden en niet wilden betalen rechtsomkeer moeten maken.

De pechdienst heeft het, tegen verwachtingen in, ontzettend rustig gehad. Amper 4 mensen hebben wij vervoerd.

De pizzaman heeft ongeveer 134 pizza's gebakken, waar iedereen heel erg van gesmuld heeft.

Er zijn heel veel foto's dus morgenochten best nog eens kijken, ze zijn nog steeds bezig..

De mensen die willen mogen ook een kleine reactie plaatsen op onze site.

Tot volgend jaar!
Noobie
Mountainbiker

Post by Noobie »

Deze morgen de provinciegrenzen overgestoken om ook te vertrekken voor de eerste maal in Jabbeke, en niets dan lof over deze tocht.
Buiten die eerste strook en hier en daar een kleine passage was alles goed berijdbaar.
Je kon duidelijk zien dat er hier heel veel werk en uren in zaten. De bepijling was uitstekend evenals de bevoorrading. De rit zelf vond ik behoorlijk zwaar door het hoog percentage offroad =D> =D> .
Het lag waarschijnlijk aan mij en mijn versleten onderdelen op de fiets, maar die bosgrond liep bij mij voor geen meter. Precies of er zat een duo vanachter op mijn fiets.
Gestart met het plan om de 55 te doen maar uiteindelijk afgedraaid aan de 43. Bij aankomst tevreden dat ik die keuze gemaakt heb.
Die singletracks in de bosjes waren top, alle meters die erin zaten werden eruitgehaald.
Volgend jaar kom ik zeker terug, deze rit hier staat met stip genoteerd.

Proficiat en dank aan alle medewerkers.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Gisteren heb ik mogen genieten van duidelijk de zwaarste editie! Ofwel ligt het aan mijn mindere conditie :-D :oops: ...Maar wat was dat genieten!!!!! Het weertje was prima, het parcours supermooi! Ik heb echt de indruk dat het niveau van een aantal tochten rond het Brugse (Snellegem, Jabbeke, Sint-Andries...) echt de hoogte ingaat mbt het bosgehalte én single-tracks! =D> Amai, het stukje rond de vijver.. :drunk: Jammergenoeg had ik geen energie om te bissen... :oops:
De organisatie van Jabbeke is er telkenmate eentje die gaat voor de perfectie en opnieuw zijn ze daar met glans in geslaagd : de inschrijving, bepijling (super!!!), aanduideling offroadstroken =D> , bevoorradingen, afspuitstand =D> én een gezellige apres met een overheerlijke pizza! Zoals gewoonlijk zat ons lichterveldenaerke daar te genieten met fritsie en lucky-luc. =D> :-D
Bedankt aan het voltallige team!!! Het was TOP!!!
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Als mede lid van jabbeke kan ik alleen maar de mensen die niet afgekomen zijn omwille van de regen de afgelopen 2 dagen, ongelijk geven.

Lag idd buiten mosselstraat in zerkegem, goed berijdbaar.

Ik moest in de namiddag helpen parcour afbreken dus had ik smorgens nog tijd om de 55km te rijden (die er uiteindelijk slechts 43 waren, door slechte conditie).

Ps: niemand toevallig een fietscomputer verloren, we hebben er 1 gevonden tijdens het opruimen.
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Jabbeke behoort al enkele jaren tot één van mijn "frigoritten". Dit jaar opnieuw naar het noorden van onze provincie afgezakt en zoals gewoonlijk kunnen genieten van een een schitterende tocht. =D> =D> Dat er na een uiterst natte periode in het Brugse nog goed gefietst kan worden zonder al te veel modderploeteren weten de meeste bikers. Als de organisatie er dan ook nog alles aan doet om de natste plaatsen berijdbaar te maken door planken te leggen =D> =D> en op sommige plaatsen hun parcours wat aan te passen...dan moet je een prachtige tocht krijgen. En zo was het. Naast de klassieke Brugse bospassages slaagt deze organisatie er in om ook prachtige privédoorgangen aan te bieden. =D> =D> Topklasse! Bovendien wordt dit alles op een voortreffelijke wijze georganiseerd. Achteraf nog kunnen genieten van de zelfgemaakte soep, een heerlijke pizza en een Lefke in het gezelschap van Etienne ( Luckyluc was gaan winkelen met zijn vrouw :wink: ), Lichterveldenaere en Katrien. Een dikke proficiat aan de voltallige organisatie =D> =D> en tot op de zomertocht, want die hangt ook reeds aan mijn frigo. :wink:
voetbalhenk
Mountainbiker

Post by voetbalhenk »

Wat een organisatie en daar ben ik als Jabbekenaar fier op. De bepijling was super alsook bikewash en heerlijke pizza. Weer enkele stroken waar ik nog nooit ben in geweest. Voor zulke dingen zou je zeker mountainbiken. Je hele leven in Jabbeke wonen en toch nog nieuwe stroken leren kennen. Goed om de heuvel aan het voetbalveld anders aan te pakken ,zo zaten en twee beklimmingen in. Zo kan ik blijven doorgaan ik vond het de MAX.

Dankt u
Post Reply