wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Die geraken er wel afJ.E. wrote:ik wil altijd de schaamranden eens van uw banden rijden
Arno: idd, als het nog eens boven 0° is zullen we eens afspreken
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Op mijn Buell had ik steeds Dunlop D208 RR of zoiets, was er ook op verregende (straten/industriepark)circuits erg tevreden van, enkel bij droog warm weer kwamen er van die knikkers op, waardoor ze soms een stapke opzij zetten.
- vincentvl
- Mountainbiker
zie dit topic nu pas ....
soit, heb er hier 3 staan, waarvan 2 buells. Aangezien ik geen auto meer heb is er eentje van mijn dagelijkse slet, de andere 2 motoren zijn in afbraak/opbouwfase .... (tjah, je moet iets te 'pimpen' hebben ....)
fotookes komen nog wel .... moet eerst dringend de ene kuisen en de andere ontstoffen ...
soit, heb er hier 3 staan, waarvan 2 buells. Aangezien ik geen auto meer heb is er eentje van mijn dagelijkse slet, de andere 2 motoren zijn in afbraak/opbouwfase .... (tjah, je moet iets te 'pimpen' hebben ....)
fotookes komen nog wel .... moet eerst dringend de ene kuisen en de andere ontstoffen ...
Jeps, ikkemtb arno wrote:niemand die zich door wat nieuws heeft laten verleiden op het autosalon (moto natuurlijk) ???
Vroeger (ongeveer 15 jaar geleden) ging ik elk jaar naar 't motosalon. En dan waren er 2 standen waar ik nooit een kijkje ging nemen : Harley, en BMW. Want dat zijn moto's voor ouw zakken
Bon, noem mij vanaf nu dus maar gerust nen ouwe zak : dees jaar ben ik ongeveer 7-8 keer op de BMW-stand gepasseerd. Want diene K1300R, diene steekt toch ferm mijn ogen uit zenne
Fotooke :

Andere moto's die eventueel in aanmerking kwamen :
- Kawasaki GTR1400 - afgekeurd wegens te rechtop zithouding
- Moto Guzzi 1200 Sport - afgekeurd wegen te klein, als 'k mijn voeten op de steuntjes zet, zit ik met m'n hielen op de steuntjes voor de passagier ...
Een ander ferm masjientje is de KTM SMT 990. Ik vind 'm er knap uitzien, maar 't blok is nogal on/off (een kennis van me heeft er al mee testgereden) ... en 't is ne moto met kettingaandrijving, en dat wil ik niet meer : ik wil persé een cardan. Vandaar de beperkte keuze hierboven.