24/01/2009 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Barbeque wrote:Hey,

sorry maar wij komen nie af. Ik moet het toegeven, de regen van de laatste 24 uur zijn er teveel aan.

Sorry voor de club maar toch veel succes bij jullie tt.
Ik heb ook lang getwijfeld, maar voor mij start de voorbereiding voor de Vogezen trip in mei. Dus gaat de MTB op zolder tot de volgende winter. De koersfiets staat al klaar.

Sorry mannen.
grote plateau
Kerstman

Post by grote plateau »

leffingenoartje wrote:ik kom zeker af =D>

nie plooien is de boodschap :wink:
dat is gesproken sè,ik zal d'er morgen ook weer bij zijn tegen ten 8.ten en een kart.
kierewiet
Mountainbiker

Post by kierewiet »

Eerste reacties zijn positief, het is modderig maar goed berijdbaar.
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

allez we komen af wij van Osantus kunnen in jabbeke niet ontbreken :-D
hans darmstrong
Mountainbiker

Post by hans darmstrong »

Ik ben een contente mens. Goed berijdbaar, afwisselend en mooi parcours. Paar voetjes aan de grond door iets teveeel bagger, maar ik heb me er niet aangestoord. Het lag eigenlijk verrassend goed! 57 km op de teller.

Merci!
montenbaiker
Mountainbiker

Post by montenbaiker »

i-Mac wrote:
Ik heb ook lang getwijfeld, maar voor mij start de voorbereiding voor de Vogezen trip in mei. Dus gaat de MTB op zolder tot de volgende winter. De koersfiets staat al klaar.

Sorry mannen.
OFF-Topic, sorry hiervoor, maar als ik een tip mag geven... de Vogezen zijn véééél leuker op een MTB dan op een koersfiets.....
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Deze voormiddag samen met broer Kris de 43km gereden en was verrast door de over het algemeen goede berijdbaarheid van het parcours na de hevige regen van gisteren op een paar zwaardere stroken na.
Een heel afwisselende omloop met voor ieder wat wils. Goede bepijling, splitsingen voor "normaal" of moeilijk. =D> =D> =D>
Eventjes gebabbeld tijdens de tocht met Grote Plateau maar hem dan maar laten doorrijden en verder gegaan op eigen tempo. :oops:
Door ons vroeg vertrek geen wachtrij gehad aan de afspuitstand en na de tocht genoten van een heeeeeerlijke pizza en een ...... samen met nog 4 St Ritatrappers. :drunk: :drunk:
Het verhaal van vandaag vind je op http://www.sintritatrappers.be/index.ph ... &Itemid=61

WTC Jabbeke zonder tegenslagen zie je ons volgend jaar zeker terug. =D> =D> =D>

Gropeten
geertje :wink:
Last edited by geertje on Sat 24 Jan 2009 17:43, edited 3 times in total.
Putter Pierre
Mountainbiker

Post by Putter Pierre »

ben juist terug van Jabbeke
reed de 55 en enkel in het begin een zwaar stuk door een klein bosje die je beter niet doet en hier en daar vette modder
voor de rest zeer goed berijdbaar en tot volgen jaar

wel goed van een controle post onderweg voor de zwartrijders te stoppen , eindelijk eens zoals het moet om die profiteurs eens te kloten
turbomugge
Mountainbiker
Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...

Post by turbomugge »

ook hier vanmorgen vertrokken uit bredene met de fiets naar jabbeke om normaal gezien de 55 erbij te nemen,maar mijne maat was zijn goede benen vergeten thuis dus hebben we de 43 gedaan...
echter niets dan lof over deze tocht!alles was berijdbaar,wel zwaar,machtig veel off road met zalig mooie tracks,een dikke pluim aan de organisatie!!!ook een heel goede bevoorrading gezien...
dus in totaal met een dikke 70 km op de teller terug thuisgeraakt met een heel goed gevoel,de volgende editie's zal ik zeeeeeeeeeeeeker niet missen!!!
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

Prachtige rit gereden 40km. Eindeloos door de bossen, zaaaaalig! Enkel conditie was niet optimaal, te lang stilgezeten. Laatste 10km's waren afzien en heb een paar stukjes links laten liggen. Maar 'k ben content da'k 't weer gedaan eb!
Zeer goede en duidelijke bepijling, een parcours waar duidelijk aan gewerkt was, proficiat =D> =D> =D>
Volgend jaar probeer ik een paar Safari Riders mee te brengen!
Post Reply