Blankenbergse Strand- en Duinenrace - 1 februari 2009

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

simple plan freak wrote:ik zal voor de 1e keer meedoen, ik doe mee om hem uit te rijden en niet voor de 'wedstrijd'. weet er iemand wat je allemaal krijgt als je je gaat aanmelden? ik heb me al ingeschreven. moet ik ook veiligheids spelden meedoen?

mvg
je moet helemaal niets meedoen.
Je krijgt maandag een mail met HEEL veel info.
Ter plaatse krijg je een enveloppe met stuurnummer en gekleurde spanba,ndjes, chip, en promomateriaal oa binnenband enz
Scale
Kerstman

Post by Scale »

long fellow wrote:
simple plan freak wrote:
gekleurde spanba,ndjes,
Whauw kinky.. :wink:
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

als de voorinschrijving is tem 29/01zag ik op de site van chronorace hoe krijg je dan nog de parkingkaart etc tijdig via post bij de renner??? #-o #-o

ik ben al vanaf DO middag aan zee en maak er een lang weekend van dus ik hoop dat ik alles ten allerlaatste op DONDERDAGOCHTEND in mijn brievenbus krijg :bounce: [-o< [-o<

wat die gekleurde spanbandjes betreft...als je die geeft om dezelfde reden als verleden jaar dan slaap ik nu al op mijn 2 oren !!! Die start verleden jaar was echt héél goed de beste die ik organisatorisch al ben tegengekomen! En ik ben is benieuwd naar mijn nr/spanbandjes dit jaar.. :bounce: =P~

door omstandigheden heb ik wel een trainigsachterstand van een paar 1000km maar ik ga gewoon alles geven en ik zie wel waar ik uitkom. En voor de ongelovige thomassen hier .....50 a 70 per uur bij pieken tot 6 beaufort zijn realistische getallen hoor! =P~ =P~ =P~
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

zaskar72 wrote:als de voorinschrijving is tem 29/01zag ik op de site van chronorace hoe krijg je dan nog de parkingkaart etc tijdig via post bij de renner??? #-o #-o

ik ben al vanaf DO middag aan zee en maak er een lang weekend van dus ik hoop dat ik alles ten allerlaatste op DONDERDAGOCHTEND in mijn brievenbus krijg :bounce: [-o< [-o<

wat die gekleurde spanbandjes betreft...als je die geeft om dezelfde reden als verleden jaar dan slaap ik nu al op mijn 2 oren !!! Die start verleden jaar was echt héél goed de beste die ik organisatorisch al ben tegengekomen! En ik ben is benieuwd naar mijn nr/spanbandjes dit jaar.. :bounce: =P~

door omstandigheden heb ik wel een trainigsachterstand van een paar 1000km maar ik ga gewoon alles geven en ik zie wel waar ik uitkom. En voor de ongelovige thomassen hier .....50 a 70 per uur bij pieken tot 6 beaufort zijn realistische getallen hoor! =P~ =P~ =P~
hallo,

Spanbandjes zijn inderdaad ifv de opgesplitste startboxen.
Er zal geen POST verzonden worden.

Morgenavond verzenden we naar allen een mail met massa's info.
Daarbij zal ook een parkingticket zitten in bijlage die je moet afprinten.
De nummers worden niet meegedeeld doch zullen wel volgens inschrijvingsdatum worden uitgereikt.
Bij het binnen komen in de sporthal zullen alfabetische ijsten ophangen waar je jouw nummer kunt op terug vinden. Dan ga je zich aanmelden bij de respectievelijke tafel om jouw enveloppe op te halen.

Zojuist zelf eens parcours gan verkennen en tal van bekenden tegen gekomen. :bounce:
Parcours ligt er optimaal bij =D> , na alle regen, doch het blijft serieus zwaar #-o .

Succes

Geert
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

voila probleem van parkingkaart is opgelost !!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

en dan hier de eerste weersvoorspellingen...'t zal ni zo mooi stralend weer zijn als verleden jaar en zeker een graag of 10 frisser maar blijkbaar gaan we voor een droge dag en das al héél positief !!

Vrijdag
30 Januari 0° | 5° Z, 20 km/h 65%
Zaterdag
31 Januari 2° | 6° ZZW, 25 km/h 50%
Zondag
01 Februari 1° | 5° ZW, 20 km/h 15%
[-o<
lange77
Mountainbiker

Post by lange77 »

zaskar72 wrote: Daarbij zal ook een parkingticket zitten in bijlage die je moet afprinten.
en als je geen printer hebt ??? :roll:
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

lange77 wrote:
zaskar72 wrote: Daarbij zal ook een parkingticket zitten in bijlage die je moet afprinten.
Ook daar aan gedacht =D>
Er zit NOG een parkeerkaart in je enveloppe die je krijgt in de sportzaal. :wink:
lange77
Mountainbiker

Post by lange77 »

ok . heel fijn =D> =D>
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

long fellow wrote:
lange77 wrote:
Ook daar aan gedacht =D>
Er zit NOG een parkeerkaart in je enveloppe die je krijgt in de sportzaal. :wink:
die mannen denken dus werkelijk aan alles hé. =D>
inv
Mountainbiker

Post by inv »

Is er ergens een kaartje met het traject beschikbaar?
Post Reply