24/01/2009 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vuul Ventje
Mountainbiker

Post by Vuul Ventje »

Tja, eigenlijk is dit hier compleet :off: maar soms snap ik die mtb'ers niet die roepen om "hoe meer modder hoe liever"?! Van mij mag er af en toe een beetje brij zijn maar zeker niet in die zin dat je je fiets erin kunt parkeren [-X nu: elk zijn goesting hoor; even goede vrienden :lol:

Morgen kom ik toch af hoor; hopelijk gaat die wind een beetje liggen en kunnen we het eens een dagje droog houden....
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

Wij mountainbiken het hele jaar door. Als je natuurlijk in de winter wil mountainbiken heb je dus zeer veel kans op modder (met ons subtropisch klimaat :roll: ). Ik vind dat dit ook een aspect van het mountainbiken is. Natuurlijk is mountainbiken in het zonnetje leuker ... maarja this is Belgium.
vuulle sliekcoureur
Mountainbiker

Post by vuulle sliekcoureur »

#-o amai, al die regen zal er een complete ploetertocht van maken zeker ? Ja , de organisatoren kunnen daar ook niks aan veranderen. Maar met modderbanden en goed doseren zal die grote rit wel lukken .We zien wel , misschien valt het tegen morgenmiddag allemaal wel mee . Alvast tot morgen
kierewiet
Mountainbiker

Post by kierewiet »

we moeten niet zeveren het ligt vettig , we hebben een paar serieuze aanpassingen gedaan , water laten weglopen in grachten om grote plassen te vermijden , afgewaaide takken weg genomen , het was vandaag niet plezant om in zo'n stormweer te moeten werken.
Maar namens de voorzitter toch chapeau voor de vrijwilligers en vrijwilligsters van dienst. Natascha was vandaag echt nat , wie dit leest ze verdient echt een kus hoor.
Wij gaan nu stilaan gaan slapen en dromen van een droge nacht om paraat te staan voor jullie. Opgepast de douches zijn niet altijd ideaal.
Wtc jabbeke dankt jullie alvast.
ridleybiker
Mountainbiker

Post by ridleybiker »

Hoi WTC Jabbeke,
De zeevogels komen met een redelijke bende,ik schat een man of 10.
Dat slijk nemen we er maar bij zeker?
We brengen ook een debutant mee van dertien jaar,zijn 2de rit nog maar,wel de eerste in natte omstandigheden.
Dat stuk pizza zal hem deugd doen denk ik.
Groeten ook nog aan de st-ritatrappers van Moerkerke,ik ben blij dat ze toch nog meer dan 800 deelnemers hadden vorige week in zo'n hondeweer.
Tot morgen =D> =D>
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Morgen komen we ook met een viertal bikers naar Jabbeke. De inspanningen van de organisatie om er een berijdbaar parcours van te maken worden geapprecieerd. =D> =D> We hebben ook geen enkel probleem met de stukken die er omwille van de weersomstandigheden uitgelaten worden. Nood breekt wet...en vandaag was het een echte zondvloed. Tot morgen. :wink:
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

ridleybiker wrote:Groeten ook nog aan de st-ritatrappers van Moerkerke,ik ben blij dat ze toch nog meer dan 800 deelnemers hadden vorige week in zo'n hondeweer.
Tot morgen =D> =D>
Dank je.

Ik ben ervan overtuigd dat ze in Jabbeke ook een pak deelnemers mogen verwachten want ze hebben in elk geval veel voorbereidend werk moeten doen nav de weersomstandigheden en ik ben er zeker van van dat dit door menig biker wordt geapprecieerd =D> =D>

Zoals ik al zei kan ik er helaas zelf niet bij zijn (pols zit reeds in het gips :-?) maar Geertje en co zullen wel modderduiveltje komen "spelen" :wink:

In elk geval : Jabbeke, veel succes morgen...

Grtz Aragorn
geertje
Kerstman

Post by geertje »

M'n broer en ikzelf hebben onze botjes klaargezet. Morgenochtend afspraak om 8h15 aan de bar voor een kopje koffie.
Deze avond langs de autostrade even gekeken wat er zo al op ons ligt te wachten. Het ziet er uitnodigend uit. :evil: :evil:

Tot morgenochtend voor 43km MTB plezier

Grtn
Geertje :wink:
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hey,

sorry maar wij komen nie af. Ik moet het toegeven, de regen van de laatste 24 uur zijn er teveel aan.

Sorry voor de club maar toch veel succes bij jullie tt.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

ik kom zeker af =D>

nie plooien is de boodschap :wink:
Post Reply