25/01/2009 St.Denijs-Zwevegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
diverider
Mountainbiker

Post by diverider »

ist nodig dat ik mijne duikbril en snorkel aandoe
we komen zeker af voor de groten
str...weer of niet
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

A da's gesproken zie.
snorkel mag wel voor de ambi

greetz sjarlewie
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

en duikbril ook natuurlijk
Keystof
Mountainbiker

Post by Keystof »

aha! we hebben der wa aan getwijfeld door da were, maar de keybones zullen er ook zijn! Ik denk wel dat onze afstanden wat verdeeld zullen zijn; t is te zien hoeveel alcool de zaterdagavond :drunk:
toton!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Na een korte nacht toch nog rond 10.30u gestart, want twas toch wel mooi weer. Mooie tocht gereden, en maar enkele keren moeten afstappen (ltste afdaling mont-saint-aubert was niet te doen...). Eerst de wind tegen, maar 2de deel als bondgenoot, en twas nodig. Een goeie 16 als gemiddelde ...
Wel opvallend lage opkomst. Jammer, want deze tocht verdient echt wel beter, zowel parcours en organisatie zijn top.
Mss was er wa veel concurentie dit week-end, en volgende week is er in de omtrek van 50 km gene tocht. Kan er niet beter afgesproken worden tss. de verschillende organisaties ?
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Ja volgens de meeste bikers was alles of toch zeer veel berijdbaar als vooraf aangekondigd maar blijkbaar hebben er velen niet in gelooft.
Bestuur en leden hebben alles eraan gedaan om deze tocht tot een van de beste van de streek te maken.
Bikers die vandaag wel gereden hebben hadden zeer veel lof over de tocht en zijn allen bedankt om af te komen.(Veel felicitaties gehad en dat kan deugd doen)
Hopelijk komen we te weten via dit forum welke de redens waren van de lage opkomst?
het weer?
veel zieken?
verschillende tochten in zelfde streek?

greetz sjarlewie
champ 08-09
Mountainbiker

Post by champ 08-09 »

Prachtige tocht gereden deze morgen in St Denijs. was geen V.T.T. dak heb gereden maar een V.V.V. Veel Vuil en Vettig maar alles goed berijdaar. Geen voet aan de grond gezet. Was Prachtige organisatie. Alles was top. =D> =D> =D> Zeker tot volgend jaar Mtb Mc Bride Team :P
champ 08-09
Mountainbiker

Post by champ 08-09 »

Graag had ik nog geweten waar ik de foto s kan terug vinden van deze tocht. werd 2maal getrokken. Beadankt alvast =D> #-o #-o #-o
Dertien
Mountainbiker

Post by Dertien »

met zeer veel plezier wil ik nog eens in de pen kruipen, al ware het maar om de organisatoren een riem onder het hart te steken. Dit was een tt om vingers en duimen van af te likken, want werkelijk elk aspect was verzorgd: een schitterend parcours -zelfs met aandacht voor de loopwedstrijd!- uitgebreide bevoorradingen, perfecte uitpijling, alles was goed gemarkeerd, en wat het belangrijkste is: overal vriendelijke medewerkers die er duidelijk zin in hebben, ondanks de koude!!! =D> =D> =D>
Ook de après wakkert de goesting naar meer aan, maar daar zullen de fast, Lichterveldenaerke en de steenbakkers wel voor iets tussen zitten...
Het was lang geleden dat ik me nog zo op de fiets gejeund heb. Krierekrossers: jullie hebben er een fan bij!
XIII
Killerbeetje
Mountainbiker

Post by Killerbeetje »

Inderdaad alles was in orde en goed berijbaar tot volgend jaar
Post Reply