Specialized S-Works HT: Aangepaste Specs P1

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Guido Beeck wrote: 't Zal waarschijnlijk wel rood worden, hoor, maar'k voel me dan zo'n stijlhoer :wink:
Steek er dan ineens groene in :-D
Nee serieus, combo rode naven-nippels/zwarte spaken-velgen zal 't beste passen bij je bike. Anders als je persee blauwe wil, die rode S logo's laten na maken in 't blauw, die op je frame plakken en je hebt ineens een one of a kind S works :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Guido Beeck wrote:Voordeel van die bizarre Puro-kleur is dat die wel mooi past met de schuivende poten van m'n vork :)
Fashion police, tjah.
't Zal waarschijnlijk wel rood worden, hoor, maar'k voel me dan zo'n stijlhoer :wink:

Ik denk dat gij eens dringend naar mijne velo moet komen kijken dude.
Echte hoeren rijden met goud.
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

El Perro Diablo wrote:
Guido Beeck wrote:Voordeel van die bizarre Puro-kleur is dat die wel mooi past met de schuivende poten van m'n vork :)
Fashion police, tjah.
't Zal waarschijnlijk wel rood worden, hoor, maar'k voel me dan zo'n stijlhoer :wink:

Haha :)
Op ne Seven: ja! Meer goud! Meer!
Op ne Specialized: ... tja, best niet teveel de aandacht trekken :roll: :)
Na m'n weekje ardennen wil ik uw Lola wel eens zien. 'k ben de 12de terug...
edit: hopen dat ge geen klierkoorts hebt :)
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

El Perro Diablo wrote:
Fashion police, tjah.

Wrong bitch! Echte hoeren rijden met pink :wink:
Voor mij zit er ofwel een roos frampie aan te komen ofwel neem ik genoegen met een roos vorkskeuh (en nee ik ben niet gay, wel aanhanger van deze leuze: pink is the new black, zeg dat de Liam het gezegd heeft http://www.cyclingnews.com/tech/2006/pr ... am_killeen )

Strakke bike Guido! De overschakeling naar schijfjes zal je bekoren! Supermodderige marathon-avontuurtjes zijn niet echt een aanrader maar itt v-brakes heb je dan nog tenminste brakepower. En met goed ingeremde remblokjes kom je ook al aardig ver
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

tarzan2 wrote:
El Perro Diablo wrote:
Fashion police, tjah.

Wrong bitch! Echte hoeren rijden met pink :wink:
Voor mij zit er ofwel een roos frampie aan te komen ofwel neem ik genoegen met een roos vorkskeuh (en nee ik ben niet gay, wel aanhanger van deze leuze: pink is the new black, zeg dat de Liam het gezegd heeft http://www.cyclingnews.com/tech/2006/pr ... am_killeen )

Strakke bike Guido! De overschakeling naar schijfjes zal je bekoren! Supermodderige marathon-avontuurtjes zijn niet echt een aanrader maar itt v-brakes heb je dan nog tenminste brakepower. En met goed ingeremde remblokjes kom je ook al aardig ver
Da's ook de leuze van ons zaalvoetbalploegske :) Vroeger in't zwart, nu in't roos...!
Dit is zo ongeveer de enige originele speci die'k al gezien heb, behalve ne SS met roze Pace...
Image
Als er ooit ne Sola komt, komt daar wel wat roos op, lijkt me.
Wat de schijfremmen betreft, ben ik benieuwd wat dat gaat geven. Puro's blijken een massa remkracht te hebben. M'n V'kes staan ook wel behoorlijk strak eigenlijk. Ben benieuwd! In wedstrijdsituaties gaan ze me, denk ik, wel van pas komen... Al reed Absalon bij Bianchi zelfs nog met Avid SD SL... maar ik ben Absalon niet.
Merci voor de comment.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Dan toch schijfremmen, en al direct niet van de minste! =D>

Ik zou wel voor zilveren spaken gaan, zwarte spaken zijn lelijk.
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Ja, dealtje hier op 't forum :) Bovendien heb'k geen zin om spijt te hebben dat ik niet ineens m'n goesting heb gekocht. Puro's krijgen overal goede commentaren - check maar eens mtbr.com -, maar ik dacht dat ze me te duur gingen iutvallen. Niet dus :-D Ik ben benieuwd...
Wat de spaken betreft vind ik zwart niet lelijk, eerlijk gezegd. Lijkt me wat stealthier :)
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Ok, tijd voor een kleine update. Foto's zijn voor morgen wellicht en wanneer m'n wielen binnenkomen.

Wat is er bijgekomen (besteld of aangekomen)?

- Chris King Black met Pink bearingcap en Ti Baseplate
- Formula Oro Puro
- Gouden titanium boutjes voor de schijven
- nieuw bottombracket (speling... outboardbearings suck.) Heb getwijfeld om ceramisch te gaan, maar ik wil uiteindelijk toch naar een Phil Wood Titanium/Tune Bigfoot 29-42 setup gaan, dus heb 'k me de kosten bespaard
- nieuwe gripkens
- headsettools
- Tune AC 16/17 zilver
- Wielsetje is ook beslist: Hope Pro II zwart / DT revo zwart / ZTR Olympic / Alu nippels in't rood.

Dus afgezien van de roze bearingcap en de rode nippels, blijft alles zwart-grijs.

Toekomst:

X.O-versnellingen (winter)
Seven Sola (binnen een jaartje, volop aan't sparen) :-D

Als iemand een set Avid SD SL wil met enkel wat gebruikssporen aan de remhendels (polished look ahw :) ) inclusief nieuwe remblokken, PB me...
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Heb de specs nog eens opgepoetst, 't was nodig, blijkt #-o :wink:
Foto's volgen zo snel mogelijk.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Lijkt wel wat op de mijne nu met je nieuwe spec's of beter gezegd omgekeerd :P

Verschil in gewicht zit hem dan vermoedelijk in de banden.
Misschien win ik nog wat gewicht door een CK balhoofd nu.

:wink:
Post Reply