NERMAL wrote:![]()
![]()
Wat verwachten jullie feitelijk van een MTB Parcours hier in de kempen, als ge al ergens mag komen is het te vlak, saai en dergelijke, op de Lilse Bergen zijn ook stukken die veel beter zij akkoord maar als ge daar komt en ge wordt betrapt dan heb je het ook zitten, in de kempen is het gewoon vlak accepteer dat nu toch eens
ben vandaag nog over de lilse bergen gereden en met het zuigende zand en na blauw,groen,rood en het laatste stuk blauw dan kan ik je zeggen dat je met dit weer aardig kapot zit. Voor het echte mtb fun werk moet je hier niet zijn, waarom denkt ge dat al de tt hier in de buurt Veldtoertocht heten, echt niet omdat het mtb gehalte zo hoog is, komaan mannen accepteer gewoon dat de Kempen gelijk staan met vlakke tourkes;;;
![]()
BLOSO parcours Herentals - Lichtaart - Kasterlee, da's ook Kempen... en een héél pak interessanter hoor. Zelfs het toerke in het Pidpabos van Grobbendonk is toffer rijden... of de bossen in Vorselaar...
Nee, ik vind Lille (buiten dat stukske aan dat golfterrein) echt niks, sorry... mijn gedacht.