25/01/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

cowboy peter wrote:
Metalbiker wrote:Lap zeg,

weer iets nieuws om volk te lokken :bounce: "schone serveuzes" :bounce: aan de bevoorradingen. Ze doen er alles aan om ons warm te houden, sympathiek ist wel :-D

8)
en als we de boekskes mogen geloven houden vrouwen van ruige mannen...

...met snorren !!!
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

KUBA wrote:
cowboy peter wrote:
KUBA wrote:Toch voor alle veiligheid zorgen dat er een redelijke afstand is tussen de bosjes en die schone serveuses , kwestie van de kat niet bij de melk te zetten. :lol: :lol:
nee ze staan niet bij de bosjes , maar nabij de springkastelen :bounce: :bounce:
da ze er dan maar nie per ongeluk of door pure onstuimigheid geen gaten in stekken..........eb jem? :lol: :lol:
Met de spike's op hun MTB schoenen he vaneigens , wa denkt te gullie wel :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Moustache wrote:
cowboy peter wrote:

weer iets nieuws om volk te lokken :bounce: "schone serveuzes" :bounce: aan de bevoorradingen. Ze doen er alles aan om ons warm te houden, sympathiek ist wel :-D

8)

...met snorren !!!
maar de uwe trekt meer op ne schuurborstel, en da spreekt waarschijnlijk ook niet echt aan, maar ik ben natuurlijk geen vrouw.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

cowboy peter wrote:
Moustache wrote:
cowboy peter wrote: en als we de boekskes mogen geloven houden vrouwen van ruige mannen...

...met snorren !!!
maar de uwe trekt meer op ne schuurborstel, en da spreekt waarschijnlijk ook niet echt aan, maar ik ben natuurlijk geen vrouw.
Inderdaad.... :wink: Anders zou je zo geen stommiteiten zeggen natuurlijk. :lol: :lol: :lol:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

:off:
Moustache wrote:
cowboy peter wrote:

8)

...met snorren !!!
Hola pola , niet waar :

http://www.mvlife.nl/forum/topic.php?TopicId=3491
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

jodelaietie wrote::off:

Hola pola , niet waar :

http://www.mvlife.nl/forum/topic.php?TopicId=3491
Ja, maar dat is een hollandse website... Ander ras, ander volk, andere goestjes...
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Laten we het houden bij het eerste;

knappe, sappige, leutige serveuzes bij elke bevoorrading; dat is wat Cowboy Peter promote.

Hopelijk ist van dadde ...

We gaan een extra zeemvel in de koersbroek moeten steken. :bounce:

8)
davy
Mountainbiker

Post by davy »

Krijg al spijt dat ik bij de planning mijn vrouw bij de bevoorrading ingedeeld heb...

maar ik heb ook aan de vrouwelijke deelnemers gedacht hoor Peter, er zal ook een bevoorrading zijn die enkel door stoere mannen bediend wordt.
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Een tt die op een goeie 106 meter van mijn deure passeert en start op iets meer dan 1238 meter van waar ik woon..........

We kunnen niet anders of van de partij zijn,hé...

Althans,dat gaan we proberen want ik moet mijn eerste tt van 2009 nog rijden. #-o

Kan wel al vertellen dat Klein Zwitserland voor het ogenblik één groot overstromingsgebied is (De mandel is weer buiten zijn oevers getreden en dus is het weer van dadde...)
Dus zal na Ooigembos,het crossparcours een derde mooi off-roadstuk verdwijnen,denk ik...
Desalniettemin zijn dat stukken die in de zomertocht waarschijnlijk wel zullen opgenomen worden en die er veel beter zullen bijliggen.

Ik hoop maar 1 ding,dat de vele regen jullie niet teveel off-roadstukken doet schrappen want dat zou wel zonde zijn........ maar ja,ik kan jullie keuze best begrijpen.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

veeteeteetje wrote:We kunnen niet anders of van de partij zijn,hé...
't is u verdikke geraden!

:wink: 8)
Post Reply