25/01/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Volledig akkoord met metalbiker , er mag ne keer gebaggerd worden
Als het maar met mate is.
We zijn geen asfaltjanetten hé

Tot mee de zondag !!!
leffe
Mountainbiker

Post by leffe »

De Berghazen komen ook af.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Ne keer een kort stukske ploeteren, daar kan ik mee leven. Da kan zelfs plezant zijn. Maar om de haverklap een baggerstrook daar knap ik echt op af. Dat is ook één van de redenen dat de tocht niet richting ooigembos en het crossparcours gaat. Deze stroken zijn momenteel niet berijbaar, en mocht je het toch doen, rij je ganse stukken mooie offroad helemaal kapot.
Dus behoudens een tropische regenstorm die gans het parcours onder water zet zal het parcours niet aangepast worden. 100m "baggeren" op een totaal van +-34km offroad (+-65%)is verwaarloosbaar.

Volgens mij hebben we een parcours dat elke biker zal aanspreken:
- Veel vlot lopende offroad voor de rouleurs
- Technische stukjes voor beginners en durvers (meestal keuzemogelijkheid)
- ne keer een stukske stoempen voor de krachtpatsers
- schone serveuzes aan de bevoorradingen en achter de bar.
- Bos(jes) voor de natuurliefhebbers
- Modderpassages voor iedereen
- weinig road
- Opnieuw nieuwe stukken offroad (en wees gerust in deze streek is dat geen evidentie)
Dit alles mooi verspreid over het ganse parcours. Ik ben er van overtuigd dat zelfs mannen van de streek verwonderd zullen zijn over het parcours

@metalbiker: wees gerust, in aarsele sta ik paraat, om het even in welke weersomstandigheden. En ik weet dat bij de huidige weersomstandigheden het parcours niet van de poes zou/zal zijn.
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Lap zeg,

weer iets nieuws om volk te lokken :bounce: "schone serveuzes" :bounce: aan de bevoorradingen. Ze doen er alles aan om ons warm te houden, sympathiek ist wel :-D

8)
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Toch voor alle veiligheid zorgen dat er een redelijke afstand is tussen de bosjes en die schone serveuses , kwestie van de kat niet bij de melk te zetten. :lol: :lol:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ik kom mijne carbonnen mudbike ook vuil maken :drunk:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

KUBA wrote:Toch voor alle veiligheid zorgen dat er een redelijke afstand is tussen de bosjes en die schone serveuses , kwestie van de kat niet bij de melk te zetten. :lol: :lol:
nee ze staan niet bij de bosjes , maar nabij de springkastelen :bounce: :bounce:
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Graauuuwkes,

echt een publiekstrekker :bounce:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Metalbiker wrote:Lap zeg,

weer iets nieuws om volk te lokken :bounce: "schone serveuzes" :bounce: aan de bevoorradingen. Ze doen er alles aan om ons warm te houden, sympathiek ist wel :-D

8)
en als we de boekskes mogen geloven houden vrouwen van ruige mannen,
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

cowboy peter wrote:
KUBA wrote:Toch voor alle veiligheid zorgen dat er een redelijke afstand is tussen de bosjes en die schone serveuses , kwestie van de kat niet bij de melk te zetten. :lol: :lol:
nee ze staan niet bij de bosjes , maar nabij de springkastelen :bounce: :bounce:
da ze er dan maar nie per ongeluk of door pure onstuimigheid geen gaten in stekken..........eb jem? :lol: :lol:
Post Reply