25/01/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Mister T. wrote:
Trunte...

:roll:
:wink: :lol:
Dat is nu eens een juiste woordkeuze zie. Waarvoor Westvlaams toch goed is, hee. :wink:
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Moustache wrote:
Mister T. wrote:
Trunte...

Dat is nu eens een juiste woordkeuze zie. Waarvoor Westvlaams toch goed is, hee. :wink:
deze keer recht blijven als ge den fotograaf zie hé moustache

grtz volty
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

the voltman wrote:
Moustache wrote:
Mister T. wrote:
Trunte...

deze keer recht blijven als ge den fotograaf zie hé moustache

grtz volty
Je hebt gelijk. Dat ik dan nog vastzat in mijn pedalen en er niet uit raakte was nog een stuk erger. #-o #-o #-o

Maar... voor een trunte als ik mag je er wel bij vermelden dat dit na zo'n 95 kilometer was.
Ik viel al omver van het verschot omdat je gewoon naar me keek!!! (ik weet het, ik had niet veel meer nodig...) Zelf was je er ook niet gerust in, anders had je wel foto's genomen...
Toch ben ik er geraakt (en zelfs nog naar huis met de bike, maar toen had ik al weer extra vitamientjes ingenomen !) :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
rolling stone
Mountainbiker

Post by rolling stone »

een twijfelgevalleke hier of elders #-o
Cavens
Mountainbiker

Post by Cavens »

Tis uitermate jammer dat deze samenvalt met Sint Denijs maar ben als geboren en getogen ingelmunsternaar verplicht aanwezig te zijn op deze ook wel zeer mooie tocht.
Ik kom dus af met nog enkele bike@holics van Harelbeke.
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

De laaste weken nogal erg druk gehad met den bouw , ik denk van hier mijne rentre te maken.
Mijn conditie wel niet verwaarsloosd want de rollen in huis gezet en dikwijls net voor het gaan slapen nog 2 uurkes op de rollen gereden.

Kben benieuwd wat het gaat worden wat de frisheid is wel niet 100%.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

pearl jam wrote:De laaste weken nogal erg druk gehad met den bouw , ik denk van hier mijne rentre te maken.
Mijn conditie wel niet verwaarsloosd want de rollen in huis gezet en dikwijls net voor het gaan slapen nog 2 uurkes op de rollen gereden.

Kben benieuwd wat het gaat worden wat de frisheid is wel niet 100%.
We hebben vandaag pijltjes gehangen en alles zag er nog goed berijdbaar uit.

We kijken zaterdag ook nog eens na of er geen stukken zijn die erover zijn want er wordt nog regen voorspeld voor morgen..
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

davy wrote:
We kijken zaterdag ook nog eens na of er geen stukken zijn die erover zijn want er wordt nog regen voorspeld voor morgen..
Ik heb al alvast mijn oude Tequesta gisteren van zolder gehaald en klaargezet voor zondag. Mijn carbon geweld blijft op stal staan, mn echte mudbike zal het maar moeten doen...
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

laat ik iedereen maar al geruststellen: ploeteren gaat het zeker niet worden. Op een totaal van 51 offroadstroken zijn er 3 stukken(20m / 20m /50m) die er echt zwaar bij kunnen liggen. Klein zwitserland zal ook zwaar liggen, maar het traject zal pas zaterdagnamiddag vastgelegd worden, en deze zone kan vermeden worden.
Al de rest zal heel goed berijdbaar blijven: gravé, zanderige paadjes, platgereden paden, technische bosjes
Weidedoorsteken en akkerploegen doe ik zelf niet graag, dus dit wordt dan ook niet gedaan.

parcoursinfo 34km zie eerder (meulebeke, ingelmunster, izegem)
parcoursinfo 42km: 34km + technische zones rond het kanaal in Ingelmunster
parcoursinfo 53km: 42km + lus naar oostrozebeke/ooigem voor de laagvliegers
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

cfr Cowboy Peter

"gerust stellen ???"

Na enkele weken spiegelgladde wegen en hard bevroren offroad stukken, mag er wel eens een vettigheidje tussen zitten hoor. Dus die drie strookjes, laat maar liggen hoor.

Heb er vertrouwen in, zal wel tiptop in orde zijn...

Hopelijk zondag voormiddag een beetje droog weer, beter wat nattigheid beneden ipv van boven :roll:

8)

Greets Metalbiker

TT Tegenterters 15/02/09
Post Reply