die durven tenminste hun fout eerlijk toegeven en de verantwoordelijkheid ervoor dragen
Wat moet ik hiermee!
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Mijn Isaacske is aan zijn einde gekomen, zondag tijdens de duatlon in Zonhoven door een manoeuvre van een andere rijder ten val gekomen! Je kent dat wel, eerst met het stuur in mekaar haken en dan samen de grond opzoeken! Gelukkig dat er nog een garantieframe op mij wacht, je weet wel, een te smalle achterbrug op de impact frames van 2008, nog een maandje geduld dus!!

Mijn frame wordt sowieso in garantie vervangen of het nu kapot is of niet maakt niet uit. Als je een product koopt en enkele weken na aankoop blijkt dat het niet naar behoren werkt en je dus recht hebt op een nieuw product onder garantie en de fabrikant je het eerste jaar geen vervangen product kan leveren! Moet de fabrikant je ook garantie toekennen wanneer je dat product door een ongelukkig toeval helemaal om zeep geholpen hebt. Ik had ook even schrik dat ik geen nieuws frame onder garantie ging krijgen maar na een telefoontje van mijn fietsenboer met Peza trading (invoerder) was ik gerustgesteld!!