Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Initiatiefnemer SusXT zal uiteindelijk de knoop maar moeten doorhakken peins ik, nen datum vinden die iedereen past wordt een utopie!
Whooeeaaaafarmer/cowboy wrote:Initiatiefnemer SusXT zal uiteindelijk de knoop maar moeten doorhakken peins ik, nen datum vinden die iedereen past wordt een utopie!
Farmer, welke data kan jij? Of is 't ni erg als de patatten een dagske langer in de grond blijven zitten?
Voorlopig lijkt mij 31 mei het meeste geschikt te zijn. Enkel Headshot is niet zeker of hij die dag kan.
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
voor mij is 31 mei ook het meest geschikt, dan is 95% van de mais gezaaid (750ha), dus den turbodruk is eraf dan. Van 20 april tot 20 mei zit mijn program zo vol als een ei!SusXT wrote:Whooeeaaaafarmer/cowboy wrote:Initiatiefnemer SusXT zal uiteindelijk de knoop maar moeten doorhakken peins ik, nen datum vinden die iedereen past wordt een utopie!Moet ik de knoop doorhakken?
![]()
![]()
Farmer, welke data kan jij? Of is 't ni erg als de patatten een dagske langer in de grond blijven zitten?
Voorlopig lijkt mij 31 mei het meeste geschikt te zijn. Enkel Headshot is niet zeker of hij die dag kan.
Maar ik zou zeggen, shoot!! als het me niet past is dat ook geen drama hee. Ik kom trouwens zo gauw het water wa doorgetrokken is het Dilserbosje graag nog eens onveilig maken!