Trek-FuelEX-meeting: komt er nen bis????

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply

Op welke dag wil je de meeting?

Zaterdag
6
18%
Zondag
13
38%
Maakt niet uit.
15
44%

Total votes: 34

farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Initiatiefnemer SusXT zal uiteindelijk de knoop maar moeten doorhakken peins ik, nen datum vinden die iedereen past wordt een utopie!
mtbikerke
Mountainbiker
Location: Liteville 301/Venge Pro/Roubaix S-Works/Rocky Mountain Vertex en Instinct

Post by mtbikerke »

Ik vrees het ook... #-o
Buiten 23/24 mei probeer ik alles te verschuiven ifv EX-uitstap :P
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

farmer/cowboy wrote:Initiatiefnemer SusXT zal uiteindelijk de knoop maar moeten doorhakken peins ik, nen datum vinden die iedereen past wordt een utopie!
Whooeeaaaa #-o Moet ik de knoop doorhakken? [-o< :lol:

Farmer, welke data kan jij? Of is 't ni erg als de patatten een dagske langer in de grond blijven zitten? :wink:

Voorlopig lijkt mij 31 mei het meeste geschikt te zijn. Enkel Headshot is niet zeker of hij die dag kan.
edse
Mountainbiker

Post by edse »

ok...er begint vorm in te komen.
@headshot kan je die datum eventueel iets forceren?
DnS
Mountainbiker

Post by DnS »

31Mei kan eventueel voor me...
Maar had het eerlijk gezegt wel graag wat vroeger gehad.

Da is dan nen happy birthdays rit voor me want ik verjaard den 1ste Juni eej :lol:
dflament
Mountainbiker

Post by dflament »

normaal gezien kan ik altijd, ik verzet ook alles ifv den tocht als het moet
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

SusXT wrote:
farmer/cowboy wrote:Initiatiefnemer SusXT zal uiteindelijk de knoop maar moeten doorhakken peins ik, nen datum vinden die iedereen past wordt een utopie!
Whooeeaaaa #-o Moet ik de knoop doorhakken? [-o< :lol:

Farmer, welke data kan jij? Of is 't ni erg als de patatten een dagske langer in de grond blijven zitten? :wink:

Voorlopig lijkt mij 31 mei het meeste geschikt te zijn. Enkel Headshot is niet zeker of hij die dag kan.
voor mij is 31 mei ook het meest geschikt, dan is 95% van de mais gezaaid (750ha), dus den turbodruk is eraf dan. Van 20 april tot 20 mei zit mijn program zo vol als een ei! :lol:
Maar ik zou zeggen, shoot!! als het me niet past is dat ook geen drama hee. Ik kom trouwens zo gauw het water wa doorgetrokken is het Dilserbosje graag nog eens onveilig maken! :bounce:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

DnS wrote:31Mei kan eventueel voor me...
Maar had het eerlijk gezegt wel graag wat vroeger gehad.
Is idd nog lang, maar mij lijkt ergens in mei interessanter omwille van het weer (maartse buien-aprilse grillen-ev. sneeuw in de ardennen?) maar ik schik me naar de meerderheid.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

neem dan maar die 31mei, kan is groot dat wij toch zeker de eerste helft van het jaar geen weekend meer moeten werken maar doppen, lang leve de crisis!!! #-o #-o #-o
Sjoerie
Mountainbiker

Post by Sjoerie »

farmer/cowboy wrote:Ik kom trouwens zo gauw het water wa doorgetrokken is het Dilserbosje graag nog eens onveilig maken! :bounce:
Interessant!
Post Reply