Bikesport.be

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Hemd wrote:Op de witte lijst staan de vrouwkes, op de zwarte de mannen. Zoiets ? :P
waarom niet! :lol:
sliderman!
Mountainbiker

Post by sliderman! »

Goede ervaring met Bikesport. Ben zelf geen internet koper, maar fysieke koper. Ik koop wat er in stock is, specials is wachten, zoals bij iedereen.
Voor mij een topper qua specials. Alles wat ook maar wat exotisch of "light" is vindt je bij hun.
Ik ken geen enkele andere shop in België die dezelfde keuze biedt in componenten van niet alledaagse merken.
10 pagina's reacties? hoge bomen vangen veel ... zekers?

Van mij krijgen ze 8,5/10
jan vb
Mountainbiker
Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo

Post by jan vb »

sevice is misschien goed maar ze zijn wel duur in vergelijking met de duitse collega's
xt crank kost bij hen 155€ bij bikecomponents 99.95€ inclusief lagers
toch wel een pijnlijk verschil vind ik
caveman
Mountainbiker

Post by caveman »

Soms zijn die mannen op bepaalde onderdelen wel goedkoop. Daar kan dan den duits niet aan :-D
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Mijn ervaring met Bikesport so far:

Heb me een 10-tal dagen geleden een paar spullen via de webshop gekocht.
Nu de gangbare levertermijn overschreden is met een paar dagen, toch maar eens gebeld.
Hierbij was ik direct geholpen & weet ik dat ik minstens nog 1 week moet wachten.
Voor mij absoluut geen probleem, zo ongeduldig ben ik niet, maar ik vind wel dat ze dan mogen doen wat ze zeggen:

Indien de goederen door ons niet binnen de voorziene leveringtermijn geleverd kunnen worden, zullen de goederen in backorder geplaatst worden. In dit geval wordt de klant hiervan op de hoogte gebracht alsook van de voorziene leveringstermijn. De klant kan er voor opteren de bestelling van de producten in backorder te annuleren.

Van het vet gedrukte heb ik niets gezien...
Maar no worries, alles zal wel in orde komen.

PS: blijkbaar kan je ook de status van je bestelling ten alle tijden checken, waar kan je dat juist doen?
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Conrad wrote:Mijn ervaring met Bikesport so far:

Nu de gangbare levertermijn overschreden is met een paar dagen, toch maar eens gebeld.
Hierbij was ik direct geholpen & weet ik dat ik minstens nog 1 week moet wachten.
Voor mij absoluut geen probleem, zo ongeduldig ben ik niet, maar ik vind wel dat ze dan mogen doen wat ze zeggen:

Indien de goederen door ons niet binnen de voorziene leveringtermijn geleverd kunnen worden, zullen de goederen in backorder geplaatst worden. In dit geval wordt de klant hiervan op de hoogte gebracht alsook van de voorziene leveringstermijn. De klant kan er voor opteren de bestelling van de producten in backorder te annuleren.

PS: blijkbaar kan je ook de status van je bestelling ten alle tijden checken, waar kan je dat juist doen?
Naar dat ben ik na een jaar nog altijd aan het zoeken :wink:

En over die week zou ik nu al beginnen twijfelen maar goed! Aan bikesport ga ik niet te veel woorden meer vuilmaken!
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

sliderman! wrote:Goede ervaring met Bikesport. Ben zelf geen internet koper, maar fysieke koper. Ik koop wat er in stock is, specials is wachten, zoals bij iedereen.
Voor mij een topper qua specials. Alles wat ook maar wat exotisch of "light" is vindt je bij hun.
Ik ken geen enkele andere shop in België die dezelfde keuze biedt in componenten van niet alledaagse merken.
10 pagina's reacties? hoge bomen vangen veel ... zekers?

Van mij krijgen ze 8,5/10
Het gaat hier dan ook meer specifiek over de webshop.

In de winkel zelf zullen ze bij u ni veel verkeerd kunnen doen, aangezien ze het maar uit hunne stock moeten neme en het direct kunne meegeven... :lol:
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Conrad wrote:Mijn ervaring met Bikesport so far:

Still nothing... #-o
RvBerkel
Mountainbiker

Post by RvBerkel »

heb paar keer e-mail met vraag over stuupen gestuurt naar hun maar krijgt nooit e-mail trug :-?
Liwald
Mountainbiker

Post by Liwald »

Ook hier slechte ervaring met bikesport. nu voor de 2e keer iets besteld(1e keer ging goed) en ben nu al 4 weken aan het wachten. heb ook een telling bijgehouden: 9 mailtjes verder en 5 telefoontjes allemaal geen antwoord.

Moet ik mischien s'avonds bellen rond een uur of 3??

Ik blijf maar bellen en mailen ze moeten toch een keer antwoorden.
Post Reply