die wil ik eerst eens proberen om te weten wat het allemaal inhoud. en dat zal al spannend genoeg zijn voor mij.
le chemin du soleil
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
De org. zelf ook niet vermoed ik. Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)Willy D wrote:lap...meestal vallen er nog wel een paar af....ze hebben en wachtlijst (maar hier had ik me nie aanverwacht, toemme)
Mijne maat lachte met mij als ik me inschreef in december ... ik ben er bij (maar net), hij niet
243 belgen ? Dan wilt ne mens dit land al eens ontvluchten
[quote="Biestie1"][quote="Willy D"]lap...meestal vallen er nog wel een paar af....ze hebben en wachtlijst (maar hier had ik me nie aanverwacht, toemme)[/quote]
De org. zelf ook niet vermoed ik. Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)
Mijne maat lachte met mij als ik me inschreef in december ... ik ben er bij (maar net), hij niet
[/quote]
inderdaad ... veel te groot en de wijziging van reglement (solo - rijden) zal daar ook wel iets mee te maken hebben.
Enfin...op zoek naar iets anders dan maar (elite-raid?)
spijtig want vorig jaar was super, pracht parcours en buiten enkele files nergens problemen gehad.
De org. zelf ook niet vermoed ik. Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)
inderdaad ... veel te groot en de wijziging van reglement (solo - rijden) zal daar ook wel iets mee te maken hebben.
Enfin...op zoek naar iets anders dan maar (elite-raid?)
spijtig want vorig jaar was super, pracht parcours en buiten enkele files nergens problemen gehad.
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
De inschrijvingsprijs is nog steeds schappelijk, er is een duidelijke limiet op het aantal deelnemers. Ik vind dat de organisatie er heel nuchter mee bezig is.Biestie1 wrote: Zoals ik al zei ; dit gaat stilaan dezelfde richting uit als de Transalp. Hopelijk geeft de org. niet te rap toe aan de geur van het geld (meer deelnemers toelaten, hogere prijzen ...)
Anyhow, er is nog plaats genoeg in de Elite versie. Wij doen weer mee aan de elite (vorig jaar ook al) de nachtrit is gewoon verslavend...