Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
23 KM waarvan de terril van Waterschei (een moeras, dus de eerste 3 dagen gewoon mijden)....de bossen van As/Lanklaar worden beter, veel plassen wel .
- Canis Lupus
- Mountainbiker
Post by Canis Lupus »
Vorig weekend en het weekend ervoor: groot deel van de MTB-route in Asse. Vooral vorig weekend veel fun met de sneeuw! De tenen vonden het nét iets minder leuk.
Verder door het weer en gebrek aan tijd nog niet veel gedaan de laatste twee weken.
Vandaag met geblokkeerde rug.... afwachten dus wat het dit weekend wordt.
Vandaag met geblokkeerde rug.... afwachten dus wat het dit weekend wordt.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
31 km in de bossen en heide...even op mijn patat gevallen in Opgrimbie, aan de Kikbeekbron (dacht dat het ijs weg was, maar het was nog hard genoeg .... zoef de fiets en de fietser.... mijn arme linker bil doet nog zeer.
Hier een streekfoto van gisteren

Terug van lang weg geweest!
Al meer dan een maand niet meer op de velo gezeten
Wel thuis op de rollekes en sinds een paar weken terug aan het fitnessen.
MAAR..mijne "opbouwfiets" is nu in de handen van iemand die er iets van kent en als die eindelijk in elkaar steekt, begin ik er terug aan, beloofd!
Al meer dan een maand niet meer op de velo gezeten
Wel thuis op de rollekes en sinds een paar weken terug aan het fitnessen.
MAAR..mijne "opbouwfiets" is nu in de handen van iemand die er iets van kent en als die eindelijk in elkaar steekt, begin ik er terug aan, beloofd!
- Kameel^
- Mountainbiker
waar is da? 'peirdjes' int wild?Spookvanhetbos wrote:31 km in de bossen en heide...even op mijn patat gevallen in Opgrimbie, aan de Kikbeekbron (dacht dat het ijs weg was, maar het was nog hard genoeg .... zoef de fiets en de fietser.... mijn arme linker bil doet nog zeer.
- Kameel^
- Mountainbiker
saiko wrote:de zaterdag 140 km gemaakt
eerst van Bocholt over de weg naar Overpelt om daar de TT te rijden en dan terug naar bocholt.
Daarna met nog een deel dorpsgenoten een wegrit gemaakt van 65 km ik met de mountainbike en de rest met de koersfiets
ik vandaag ff tussen het blokken door, wegritje gedaan met de mtb, 51,5km, zalig int zonneke met de wind in de rug langs de Maas
- saiko
- Test team
de zondag 45 km op de weg gefiets, daarna uurke geroeit en toen terug naar huis gefietst.Kameel^ wrote:saiko wrote:de zaterdag 140 km gemaakt
eerst van Bocholt over de weg naar Overpelt om daar de TT te rijden en dan terug naar bocholt.
Daarna met nog een deel dorpsgenoten een wegrit gemaakt van 65 km ik met de mountainbike en de rest met de koersfietsgoed geslapen zeker?
![]()
ik vandaag ff tussen het blokken door, wegritje gedaan met de mtb, 51,5km, zalig int zonneke met de wind in de rug langs de Maas
Daarna doesjke genomen en met de fiets naar mijn vriendin vertrokken (15 km enkel) tegen 4 uur terug naar huis gefietst.
Savonds om 6 uur naar Tessenderlo naar de frituur het rond punt waar de grote fiet 1,2 kg weegt