Bijna idem op 1 hm naBilly_45 wrote: 482 hoogtemeters voor 44,6 km, gemeten met de Edge 705.
17/01/2009 Denderwindeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Mijne frank is maar achteraf gevallen. Zag geen steek meer door mijnen bril, waardoor ik zelfs een aantal pijltjes gemist heb... Een geluk dat Maarten achter mij reed.s-biker gert wrote: @ herder Steven: ge had me zeker niet herkend daarboven in pollare
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
6700 wrote:- aan de familie Declerck - Santens van het domein Steenhout te Vollezele
- Gwen
- Mountainbiker
Waarde gij daar ook? Toen ik aan de start stond te wachten op de Limpens een paar Herders zien finishen, maar u heb ik niet gezien. Omdat 't begon te regenen ben ik dan maar vertrokken rond 25 na den 11'en. Schoon toerken deed deugd nog 'ns in de geburen te bollen, just spijtig van 't k*kweer. En idd. brildragers beleven fantastische tijden... ik zag bij momenten gene steek. Voor de rest alles in orde. Geen kat aan den afspuit dus ik en mijne kozzen lekker egoïstje kunnen spelen en heel de velo een grondige beurt gegevenHerder Steven wrote:Mijne frank is maar achteraf gevallen. Zag geen steek meer door mijnen bril, waardoor ik zelfs een aantal pijltjes gemist heb... Een geluk dat Maarten achter mij reed.s-biker gert wrote: @ herder Steven: ge had me zeker niet herkend daarboven in pollare
@ morris :
Blijkbaar zijn we iets te vroeg begonnen met het opruimen van de pijlen
Sorry daarvoor.
Het kan echt niet veel gescheeld hebben hoor - Weet je nog om welk uur je ongeveer aan de splitsing was ?
In elk geval zullen we de volgende keer beter oppassen.
Fijn te vernemen dat je ondanks het obstakel toch genoten hebt van de rit.
Groetjes en nogmaals bedankt voor uw deelname !
Blijkbaar zijn we iets te vroeg begonnen met het opruimen van de pijlen
Het kan echt niet veel gescheeld hebben hoor - Weet je nog om welk uur je ongeveer aan de splitsing was ?
In elk geval zullen we de volgende keer beter oppassen.
Fijn te vernemen dat je ondanks het obstakel toch genoten hebt van de rit.
Groetjes en nogmaals bedankt voor uw deelname !
daar krijg ik het ***** van.BIKERPIERTJE wrote:.Enig minpunt,waar er organisatorisch weinig aan gedaan kan worden is de parkeermogelijkheid.Nogal ver moeten rijden om een deftig plaatske te vinden.
Precies dat je maar 45 km mag rijden met je fiets.
45 km mbt rijden dat kan, naar 100 meter meer fietsen dat lukt niet.
Waarom de auto niet 1 km verder parkeren en dan naar het vertrek fietsen?