25/01/2009 Tessenderlo
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
kannielangzamer
- Mountainbiker
Post by kannielangzamer »
Dat was de staatschool, nu is het aan het THHI.Houtte wrote:Is dit zowat hetzelfde parcours als enkele maanden geleden? Denk dat i kin november ook al in tessenderlo tt gereden heb en die vertrok ook aan een school en passeerde ook over de rodeberg? is het dezelfde start plaats ook? Was mooi tochtje toen dus normaal ben ik ook van de partij.
Het parcours in niet hetzelfde maar wel in de regio, dus sommige stukken zullen u wel bekend voorkomen.
het jaarlijkse familiefeest (schoonfamilie) komt er weer aan
en ik zoek weer een tt in de buurt van Kasterlee om van de nood een deugd te maken en kom op den dezen uit.
1 vraagje echter, zijn er douches voorzien? dak een beetje deftig voor de dag kom hé!
ik twijfel tussen deze en Wechelderzande!
Ik kom van de Vloanders, kan een Kempenaar mij zijn voorkeur geven en motiveren?
en ik zoek weer een tt in de buurt van Kasterlee om van de nood een deugd te maken en kom op den dezen uit.
1 vraagje echter, zijn er douches voorzien? dak een beetje deftig voor de dag kom hé!
Ik kom van de Vloanders, kan een Kempenaar mij zijn voorkeur geven en motiveren?
-
kannielangzamer
- Mountainbiker
Alles is voorzien, douches, mogelijkheid tot het lessen van de dorst....G-love wrote:het jaarlijkse familiefeest (schoonfamilie) komt er weer aan![]()
Wechelderzande heb ik zelf nog nooit gereden en kan daar dus niet over oordelen maar ik vermoed dat, dat redelijk plat is.
Tessenderlo is niet echt plat maar heel mooi.
-
kannielangzamer
- Mountainbiker
Deze komt in het begin, je kan je met andere woorden onmiddelijk in het zweet werken!lucky7 wrote:Komt de Rode Berg in het begin of op het eind van de tocht?
- CyclingDream
- Mountainbiker