Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
DdT
Mountainbiker

Post by DdT »

jakke-pompier wrote:allé het wk komt er weer aan en daar is vervecken weer.
die mens is toch nie te doen.
Precies mijn gedacht. Let op, ik gun het hem hoor. Een ouwe opportunistische vos is het. (begin weer niet te blèten omdat ik hem een vos noem é...)
Stybar had het ook verdiend. Nys heeft meer beheerst gereden en rijdt zichzelf toch weer op het podium en stelt zijn eerst plaats in het classement safe.
Ook straffe prestatie van de Wellens. Dat is ene die blijft doorharken. Altijd schoon om die gast te zien stoempen. =D>
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

omai mijn botten die vervecke 36 en nog zone cross winnen =D>

nys heeft de wb binnen =D>

vind toch dat ze op canvas/sporza het beste komentaar geven :lol:
nu op volgende week milaan zeker en dan het wk waar ik al in spanning naar uitkijk.
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

JanMan wrote: Technische opmerkingen

- Wellens op een setje Lightweight Ventoux wielen van 3500 euro.

Commentaar

- Die Paul Herijgers, kunnen ze daar niemand anders voor vinden. Wat voor onzin dat die man soms uitkraamd. #-o Die man kan verzint zijn eigen spreekwoorden en zegswijzen. :roll:
die wielen waren herijgers een paar weken terug al opgevallen bij wellens :P
Geert-Jan
Mountainbiker

Post by Geert-Jan »

Vervecken verdekke !

En Paul Herygers is zalig :-D
Als kempenaar kan ik zijn taaltje wel appreciëren...
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

snellebeentjes wrote:
maltje wrote:Volgens mij heb ik vandaag Rob Peeters gezien in Hoogerheide,mag of wil hij niet mee naar Frankrijk?
Is Maltje daar in de duik aan het trainen voor het WK? Of was ie net als de Rob aan het verkennen voor z'n kopman? :wink: :lol: :lol:
Mijne kopman????
Ik denk dat da mijn vrouw is.

#-o
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

J!nX wrote:
JanMan wrote: Technische opmerkingen

- Wellens op een setje Lightweight Ventoux wielen van 3500 euro.

Commentaar

- Die Paul Herijgers, kunnen ze daar niemand anders voor vinden. Wat voor onzin dat die man soms uitkraamd. #-o Die man kan verzint zijn eigen spreekwoorden en zegswijzen. :roll:
die wielen waren herijgers een paar weken terug al opgevallen bij wellens :P
Maar toen waren ze volgens Mavic nog niet bestempeld als levensgevaarlijk :-D
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

maltje wrote:
snellebeentjes wrote:
maltje wrote:Volgens mij heb ik vandaag Rob Peeters gezien in Hoogerheide,mag of wil hij niet mee naar Frankrijk?
Is Maltje daar in de duik aan het trainen voor het WK? Of was ie net als de Rob aan het verkennen voor z'n kopman? :wink: :lol: :lol:
Mijne kopman????

#-o
Thaha Maltje, grapke e dude!
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

snellebeentjes wrote:
maltje wrote:
snellebeentjes wrote: Is Maltje daar in de duik aan het trainen voor het WK? Of was ie net als de Rob aan het verkennen voor z'n kopman? :wink: :lol: :lol:
Mijne kopman????

#-o
Thaha Maltje, grapke e dude!
Dat had ik wel door hoor.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Was een schone cross de Erwin ruikt het Wk al heeft hier 3X gewonnen op 4 jaar tijd dat wilt wat zeggen.De prijs is terug binnen voor Sven Nys =D> .T'zal oppassen zijn met Francis Mourey heeft paar toerkes uitgehaald vandaag #-o .Dat belooft de 1 Februari [-(
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

JanMan wrote:Die Paul Herijgers, kunnen ze daar niemand anders voor vinden. Wat voor onzin dat die man soms uitkraamd. #-o Die man kan verzint zijn eigen spreekwoorden en zegswijzen. :roll:
'ik vind het best wel grappig en hij ken iets meer van de koers doen die zwetser die erbij zit

Wat mij betreft is er maar 1 goede wielercommentator an dat is Mark Uyterhoeven

ik dacht dat Nys in de laatste ronde nog een bommetje ging gooien maar toen ie zag dat Vervecken goed op kop lag liet hij ze precies gaan ... misschien rekent hij op een wederdienst van Vervecken ?

Nys is niet de beste loper van het pak en hij deed het overal vrij voorzichtig, in tegenstelling tot Wellens die de hellingen afstormde en Stybar die het fietsend deed, in het interview voelde je aan dat Nys best wel goesting had om dit ook te doen maar hij is nu echt wel op safe aan het rijden.

Ge moet het maar doen, zo'n zware wedstrijd op 't gemak rijden en derde eindigen, nogal een verschil met vorig jaar
Post Reply