25/01/09 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

ziet er zeer belovend uit =D>
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

MoozeMeiske wrote:Hier zijn enkele foto'kes van de voorbereiding te bekijken van hetgeen er zondag onder uw noppen geschoven zal worden (met dank aan Volty en zijn nieuw fototoestel). http://blog.brigandsbikers.com/?p=412
De 'locals' zullen misschien al enkele stukken herkennen? :wink:

MJAMIE, MJAMIE,MJAMIE =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ nog 7 keer slapen. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

ziet er idd heel goed uit :bounce:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

davy wrote:
pjer wrote:Voila, de volledig in de prak gereden fiets netjes afgeleverd te "Plaattens" . Een beetje gaan slijmen bij de mémé's, een beetje gaan zingen op driekoningen en een beetje zielig gedaan bij mijn vrouw, dat zou moeten volstaan om mij een nieuw exemplaar aan te schaffen en op post te zijn bij Davy en co.[/quote

Pjer als je komt tof, zal je vast wel zien in de zaal en zal mijn voorzitter nog ne keer sturen om u te trakteren.
geen ne zever maar ge szult versteld staan wat je onder de wielen geschoven krijgt.

Veel nieuws staat op het programma.
Voorzitters,penningmeesters, secretarissen, ondervoorzitters, parcourbouwers,... die trakteren. Het zou een gewoonte mogen worden.
En inderdaad, de foto's zien er veelbelovend uit ! Vroeg vertrekken zal de boodschap zijn want ik heb toegezegd om een kooksessie #-o #-o #-o te doen op een beurs. Tips ivm koken zijn mééééér dan welkom want ik ken daar dus NIKS van ! sie joe
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

pjer wrote:Tips ivm koken zijn mééééér dan welkom want ik ken daar dus NIKS van ! sie joe
:off:
Hoe kook ik een ei?
Men neme een ei en leg het opzij.
Neem een kommetje en vul dit met voldoende water om een ei onder te dompelen.
Breng dit water aan de kook en voeg een klein scheutje azijn toe.
Gebruik een lepel om het ei voorzichtig in het kommetje kokende water te leggen.

Hoe lang koken?
zeer zachtgekookt eitje: 3 min
gewoon zacht eitje: 4 min
hard gekookt eitje: 8-9 min

Einde van de kooktijd
Giet het water weg of haal het ei met de lepel uit het kokende water. Bij zachtgekookte eieren eerst even onder koud water houden om het kookproces te stoppen.

Pellen en genieten.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

clubboys wrote:Waar in Izegem passeren jullie?
Ik weet het niet 100% zeker, maar dit ziet er Emelgem uit op de foto's, de Tuinwijk, met dat speelpleintje achter de huizen. :-k :-k :-k
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Moustache wrote:
clubboys wrote:Waar in Izegem passeren jullie?vanaf de centrumbrug richting ingelmunster langs het kanaal
Ik weet het niet 100% zeker, maar dit ziet er Emelgem uit op de foto's, de Tuinwijk, met dat speelpleintje achter de huizen. :-k :-k :-k
De foto's zijn niet genomen in emelgem, maar de tocht passeert daar ook. Enkele weken terug was er daar een cyclocross, en die mannen hebben daar bergskes voor aangelegd, en laten liggen =D> .
sjarlewie krierecrosser
Mountainbiker

Post by sjarlewie krierecrosser »

Veel succes met jullie tocht.Wij kunnen niet komen we hebben zelf een tocht zondag in sint-denijs met de krierecrossers. Wel spijtig dat het op dezelfde datum valt.

mvg sjarlewie
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Nesten wrote:(bij de weg: moeten we die heel steile afdaling af per fiets???).
Trunte...

:roll:
:wink: :lol:
sjarlewie krierecrosser wrote:Veel succes met jullie tocht.Wij kunnen niet komen we hebben zelf een tocht zondag in sint-denijs met de krierecrossers. Wel spijtig dat het op dezelfde datum valt.

mvg sjarlewie
Dank je!
Ook jullie succes met jullie TT.
Spijtig dat het op dezelfde datum valt, doch dit is pas achteraf bij ons gebleken.
Volgend jaar zullen we proberen zoiets te vermijden!
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

cowboy peter wrote:
Moustache wrote:
clubboys wrote:Waar in Izegem passeren jullie?vanaf de centrumbrug richting ingelmunster langs het kanaal
De foto's zijn niet genomen in emelgem, maar de tocht passeert daar ook. Enkele weken terug was er daar een cyclocross, en die mannen hebben daar bergskes voor aangelegd, en laten liggen =D> .
aha, dat is vlak bij mijn deure ! :bounce:
Post Reply