25/01/2009 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vos in de bossen
Mountainbiker

25/01/2009 Genk

Post by Vos in de bossen »

Volgende week zondag, TT GENK....aan 't Kattevennen starten. Het staat ook incl. Terril (welke, die van Winterslag of die van Waterschei ???)...
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Het betreft de terril van Winterslag. De terril van Waterschei zit NIET in het parcours. Parcours is ongeveer 99% hetzelfde als vorig jaar. Voor topic en vragen over de rit kan er misschien iemand een link zetten van de voorbije jaren, mij lukt dit nie...
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Re: 25/01/2009 GENK

Post by BASSMAN »

Spookvanhetbos wrote:Volgende week zondag, TT GENK....aan 't Kattevennen starten. Het staat ook incl. Terril (welke, die van Winterslag of die van Waterschei ???)...
Waarom die vraag,die komt gij toch niet op :lol: :lol: :lol: :lol:
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Vertrek : Bloso sportcentrum Kattevenia Genk
...............van 08h30 tot 10h30
Inclusief mijnterril Winterslag.
Afstanden : Kidstoer 12km 20-34-43km.
E314 afrit 32.

Dit zou dan deze van vorig jaar moeten zijn :
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... light=genk
Vos in de bossen
Mountainbiker

Re: 25/01/2009 GENK

BASSMAN wrote:
Spookvanhetbos wrote:Volgende week zondag, TT GENK....aan 't Kattevennen starten. Het staat ook incl. Terril (welke, die van Winterslag of die van Waterschei ???)...
Waarom die vraag,die komt gij toch niet op :lol: :lol: :lol: :lol:
Langzaam gaat ook hé....het is een beetje zoals bij de vrouw, ze heeft het ook liever laaaaaaannnnnngzaaaaaaaaaam dan te vlug (zoals een konijn bvb)........kruipend, fietsend, lopend zal ik de terril beklimmen :wink:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Liberodger wrote:Vertrek : Bloso sportcentrum Kattevenia Genk
...............van 08h30 tot 10h30
Inclusief mijnterril Winterslag.
Afstanden : Kidstoer 12km 20-34-43km.
E314 afrit 32.

Dit zou dan deze van vorig jaar moeten zijn :
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... light=genk
Oke Roger, de blauwe lus van Genk dus, wel niet de richting van Waterschei/KRC Genk nemen (alhoewel, dat is een van de wegen om naar huis te gaan :wink:
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Bedankt Roger voor de link erop te zetten =D>. Aan spook van het bos: het is inderdaad ongeveer de RICHTING van de blauwe blosoroute die de tour volgt maar dan wel over andere singletrackjes. Bijv in het stuk van de Melberg doen we hier een heel aantal mooie singletracks aan die ABSOLUUT de moeite zijn, ook is dit het geval in Kattevennia, Langerlo (aan de Vrt-toren) In elk bosgebied worden mooie tracks aangesneden, daartussen zijn asfaltverbindingsstroken. Deze week is er nog een vergadering. Het traject zal weinig of niet veranderd zijn tov vorige jaren en zoals ik gehoord heb zal de terril vanonder aan de vijver worden omhooggereden tot aan het klinkerpad en dan rechtdoor naar beneden langs de krater. Dat is een mooie maar Basic-klim. Niet het Roel Paulissen parcours. Ook de bevoorrading op de C-mine zal zeker aangenaam zijn. Deze plaats is overdekt, en er zal soep, wafeltjes en sportdrank zijn. Ook den aprés in Kattevenia is een reden om af te komen. Een leuk cafétaria met mooie en vriendelijke bediening. dus ik zou zeggen: tot zondag (alhoewel ik er nie zal zijn want ik vertrek zaterdag op skivakantie :oops: )
Vos in de bossen
Mountainbiker

Thanks voor de toelichting Nero....als er niks tussen komt (als bejaarde kan ik me dit permiteren), zal ik er zijn.
Veel plezier op de latten en niks breken hé. :wink:
po
Mountainbiker

Post by po »

Ik denk dat ik ook kom bollen als het weer niet te slecht is .
Ik kom met de fiets af dan :roll:
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Wij zullen er hopelijk zijn met een heel lang forumtreintje zie :
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... &start=120
Iedereen die wilt kan zich hier voor engageren om zo heel wat Genkse Midden Limburg bikers te leren kennen.
Post Reply