Blankenbergse Strand- en Duinenrace - 1 februari 2009

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Post Reply
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Beste allen,

Deze morgen met 3 Defenders het parcours afgereden en dit zonder enig probleem.

Deze namiddag… overrompeling van renners, een 80-tal en Johan Puype met 2 Trials. :bounce:

Telkens de politie aanwezig. =D>

Met de geluidsinstallatie vd politiewagen allen een woordje uitleg gegeven en dan weg.

Spectaculaire karavaan ,2 Trials + nog 2 Jeeps die meereden om hun juiste route te bepalen.

Zonnetje 8) maar … veeeeeel wind :-? .

De start gesimuleerd en dan vliegen naar Zeebrugge. Volgens de chauffeur v Jeep, tussen 60 en 70 km/u.

Na het draaien in Zeebrugge waren de eersten al aan de trap terwijl de laatste nog draaiden.

Rond de Pier, terug zand in en zo tot staketsel en haven en… met de wind in de rug terug naar Zeebrugge.

=D> Geslaagde test en hopen op soortgelijk weertje. =D>

Gr,

Geert
Scale
Kerstman

Post by Scale »

long fellow wrote:
vliegen naar Zeebrugge. Volgens de chauffeur v Jeep, tussen 60 en 70 km/u.
En dit noemen ze dan verkenning... #-o
FOEI
mani
Mountainbiker

Post by mani »

Na de verkenning terug naar de parking en achter de ruitewisser een ticket. 12.50€ :evil:
Had niet gezien dat het een betaalparking was. #-o
robin
Mountainbiker

Post by robin »

Scale wrote:
long fellow wrote:
vliegen naar Zeebrugge. Volgens de chauffeur v Jeep, tussen 60 en 70 km/u.
En dit noemen ze dan verkenning... #-o
FOEI
de 1ste ronde is wel gezamelijk afgelegd,daarna mocht iedereen apart vertrekken om te verkennen
robin
Mountainbiker

Post by robin »

mani wrote:Na de verkenning terug naar de parking en achter de ruitewisser een ticket. 12.50€ :evil:
Had niet gezien dat het een betaalparking was. #-o
idem dito
Ninja
Mountainbiker

Post by Ninja »

Ik kon niet aanwezig zijn op de verkenning! Ik ga nu zaterdag de 24 ste maar ik heb geen flauw idee van de waterstand. Kan er mij iemand zeggen om welk uur zaterdag het beste is om op het strand te rijden. Als er nog strandracers zijn die willen komen kunnen we misschien gezamelijk vertrekken.Het is wel niet de bedoeling om er een race van te maken!
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

Force wrote:Ik kon niet aanwezig zijn op de verkenning! Ik ga nu zaterdag de 24 ste maar ik heb geen flauw idee van de waterstand. Kan er mij iemand zeggen om welk uur zaterdag het beste is om op het strand te rijden. Als er nog strandracers zijn die willen komen kunnen we misschien gezamelijk vertrekken.Het is wel niet de bedoeling om er een race van te maken!
Hoy,
Deie zaterdag is het laag water rond 5.00 u en 17.30u.
Dus 's morgens vroeg of in de late namiddag trainen.
Gr
Geert
robin
Mountainbiker

Post by robin »

er is gefilmd ook?

ergens het filmpje te bekijken?
Tommie
Mountainbiker
Location: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Post by Tommie »

long fellow wrote:

De start gesimuleerd en dan vliegen naar Zeebrugge. Volgens de chauffeur v Jeep, tussen 60 en 70 km/u.
Ik stel voor dat jij de 1 ste februari naar Hogerheide gaat. Je laat veronderstellen dat je tussen 60 en 70 van Blankenberge naar Zeebrugge gaat. Even realistisch aub. en dan mag je nog wind in de rug hebben
long fellow
Junior redactielid

Post by long fellow »

Tommie wrote:
long fellow wrote:

Ik stel voor dat jij de 1 ste februari naar Hogerheide gaat. Je laat veronderstellen dat je tussen 60 en 70 van Blankenberge naar Zeebrugge gaat. Even realistisch aub. en dan mag je nog wind in de rug hebben
Jongen, nooit gezegd dat ik dit heb gedaan, doch ik heb wel een max. van 53 km/u er op staan en dat aan 49 jaar, dus als je weet dat er 3 man mee reed die binnen de Top20 staan van het criterium, dan kan dat wel.
Waren ook pieken van 6 beaufort!
Post Reply