Lille-Beerse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

NERMAL wrote::-? :-? :-? Wat verwachten jullie feitelijk van een MTB Parcours hier in de kempen, als ge al ergens mag komen is het te vlak, saai en dergelijke, op de Lilse Bergen zijn ook stukken die veel beter zij akkoord maar als ge daar komt en ge wordt betrapt dan heb je het ook zitten, in de kempen is het gewoon vlak accepteer dat nu toch eens 8) ben vandaag nog over de lilse bergen gereden en met het zuigende zand en na blauw,groen,rood en het laatste stuk blauw dan kan ik je zeggen dat je met dit weer aardig kapot zit. Voor het echte mtb fun werk moet je hier niet zijn, waarom denkt ge dat al de tt hier in de buurt Veldtoertocht heten, echt niet omdat het mtb gehalte zo hoog is, komaan mannen accepteer gewoon dat de Kempen gelijk staan met vlakke tourkes;;; :-D :-D

BLOSO parcours Herentals - Lichtaart - Kasterlee, da's ook Kempen... en een héél pak interessanter hoor. Zelfs het toerke in het Pidpabos van Grobbendonk is toffer rijden... of de bossen in Vorselaar...

Nee, ik vind Lille (buiten dat stukske aan dat golfterrein) echt niks, sorry... mijn gedacht. :-)
de vallende mountainbiker
Mountainbiker

Post by de vallende mountainbiker »

Jannemanneke wrote:
NERMAL wrote::-? :-? :-? Wat verwachten jullie feitelijk van een MTB Parcours hier in de kempen, als ge al ergens mag komen is het te vlak, saai en dergelijke, op de Lilse Bergen zijn ook stukken die veel beter zij akkoord maar als ge daar komt en ge wordt betrapt dan heb je het ook zitten, in de kempen is het gewoon vlak accepteer dat nu toch eens 8) ben vandaag nog over de lilse bergen gereden en met het zuigende zand en na blauw,groen,rood en het laatste stuk blauw dan kan ik je zeggen dat je met dit weer aardig kapot zit. Voor het echte mtb fun werk moet je hier niet zijn, waarom denkt ge dat al de tt hier in de buurt Veldtoertocht heten, echt niet omdat het mtb gehalte zo hoog is, komaan mannen accepteer gewoon dat de Kempen gelijk staan met vlakke tourkes;;; :-D :-D

BLOSO parcours Herentals - Lichtaart - Kasterlee, da's ook Kempen... en een héél pak interessanter hoor. Zelfs het toerke in het Pidpabos van Grobbendonk is toffer rijden... of de bossen in Vorselaar...

Nee, ik vind Lille (buiten dat stukske aan dat golfterrein) echt niks, sorry... mijn gedacht. :-)

groot gelijk..blijf daar allemaal maar weg..dan zit ik terug gerust in mijne hof...mee al die mountainbikers daar altijd.. :evil: :evil: :evil: :evil:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hoe zit het met de vernieuwingen ?
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

devil biker wrote:hoe zit het met de vernieuwingen ?
:wink: :wink: ´k wee nie vandaag in ieder geval nog geen nieuwigheden ontdekt alleen dat sommige stukken vettig waren :wink: :wink:
Den jjag
Mountainbiker

vernieuwingen

Post by Den jjag »

NERMAL wrote:
devil biker wrote:hoe zit het met de vernieuwingen ?
:wink: :wink: ´k wee nie vandaag in ieder geval nog geen nieuwigheden ontdekt alleen dat sommige stukken vettig waren :wink: :wink:
Hey, in verband met de vernieuwingen.

Vandaag de laatste hand gelegd aan de gedetailleerde tekeningen van de vernieuwingen.
Deze zijn binnen gedaan bij de gemeente en de mensen van de sportdienst gaan er zo snel mogelijk werk van maken.

Aangezien alles al goedgekeurd was moet het toch nog even voorgelegd worden aan enkele instanties zoals bloso, provinciale sportdienst enz...
Dus nog enkele maandjes geduld.

Ook nog de blauwe lus terug opnieuw aanpassen, deze zou aan de andere kant van de Lilse bergen aankomen, maar het volgende word daar geplaatst: een heuse skiberg van 35 meter hoog zou geplaatst worden op de parking aan de surfvijver.
Gevolg: parking word verlegd richting Heihoeve; net daar waar we met enkele aan te leggen single-tracks bezig waren.
Heb nog gevraagd: mogen we daar niet over rijden?
Of een down hill pistje aanleggen?

Maar al bij al zou het voor ons nog mee vallen.

Grtz. Guido
delta68
Mountainbiker

Post by delta68 »

en jjag, nog nieuws ? :bounce:
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

delta68 wrote:en jjag, nog nieuws ? :bounce:
Hey;

Enkele weekjes terug nog een Bloso vergadering bijgewoond, daar was ook de man van de sportdienst van Lille aanwezig.
Zowel Bloso als ik stelden de vraag hoe ver ze nu eigenlijk al stonden.
Er werd geantwoord dat er meer privé stukken in zaten dan verwacht, en dat brengt natuurlijk wat meer werk mee.
Dus nog even afwachten.

Verder nog gehoord dat de mensen van de sportdienst van Merksplas bezig zijn met een marathon ( chrono ) in te richten van 200 km. !!!
Deze zou zoveel mogelijk over de Bloso routes lopen: Merksplas -Beerse -Lille -Herentals -Retie -Dessel -Turnhout -Ravels .....
Dus eigenlijk in een grote ronde rond Turnhout.
Wegens het vele werk dat hiermee gepaard gaat zal het waarschijnlijk doorgaan pas in 2011 en dit op de langste zaterdag van het jaar.
Doch als alles goed meezit misschien volgend jaar al.

Ik zou zo zeggen; begin maar al te trainen.
Bij leven en welzijn doe ikzelf wel mee.

Grtz. Den jjag.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

allé ben benieuwd of het een verademing gaat zijn :-)
en da van die marathon, hoop dat ze er ook een kleinere insteken, 200 km is wa te veel van het goede voor mij :lol:
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Devil,ge kunt 1 of mss zelfs 2 jaar trainen dus moet dat wel lukken hé
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Hey Jagg,
Heb horen gonzen dat er plannen zijn om richting Rijkevorsel uit te wijken en met name het cross-pracours via den abt en langs het chemical [-o< .Of zou dit een lus zijn naar een eventuele vaste route van Rijkevorsel =D> ?Kan je nog eens updaten?
Post Reply