24/01/2009 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zoals jaarlijkse gewoonte komen wij ook af =D>
boeri
Mountainbiker

Post by boeri »

:bounce: ik zal er ook bij zijn dat is mij lieveling tt =D> die ga ik niet missen :drunk:
ansbiker
Mountainbiker

Post by ansbiker »

De boskes van Eddy zitten er inderdaad in. :-D Hij was gisteren al druk bezig in één van zijn bosjes.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

ansbiker wrote:De boskes van Eddy zitten er inderdaad in. :-D Hij was gisteren al druk bezig in één van zijn bosjes.
Amaai en dan ook nog de tt van Moerkerke rijden.... Straffe vent,

We zijn benieuwd naar die stroken.

y
kajobiker
Mountainbiker

Post by kajobiker »

dit een van de mooiere ritten van het jabbeekse .heb gisteren een mooie voorbereiding gedaan in moerkerke met hotdog .zal volgende week om stukje pizza komen en vertrek met veloke vanuit snellegem dit is kwestie van op te warmen .allee tot zaterdag
kierewiet
Mountainbiker

Post by kierewiet »

Het ganse weekend zijn we heel druk bezig geweest , er zijn 32 stroken,waarvan 25 bosstroken voorzien afwisselend privé en openbare stukken. In totaal 38km offroad .
We hebben een nieuw stuk bos van 900m en een 4-tal stukken die wij nog nooit eerder gebruikt hebben. Alles ligt er momenteel heel goed berijdbaar bij. Het mtb-team van Wtc Jabbeke staat paraat om jullie op een sportieve manier te ontvangen . Tot zaterdag !!!
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Amai, 38 km offroad op een totale afstand van 55 km...dit is bijna 70%. Voor een West-Vlaamse tocht is dit zeer veel. =D> =D> Je mag mij dan ook verwachten en waarschijnlijk komen er nog enkele vrienden mee. De laatste twee jaren reed ik deze tocht en het was toen ook dik in orde. Tot zaterdag, hopelijk zonder regen. [-o< [-o<
Hipska
Mountainbiker

Foto's

Post by Hipska »

Ondertussen zijn er al fotos te vinden op onze website, met onze laatste voorbereidingen erop..

Na de rit zullen de getrokken foto's ook op de site komen, de moeite waard om dan ook nog eens een kijkje te nemen natuurlijk.
thijsdeschepper
Mountainbiker

Re: Foto's

Post by thijsdeschepper »

mooi foto's!
zal er mogelijkheid zijn tot bissen, trissen en meer? :)
kierewiet
Mountainbiker

Post by kierewiet »

We geven niet op , we zijn nog bezig om een strook van 800m te voorzien.
Post Reply