17/01/2009 Wondelgem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
- surfbiker
- Mountainbiker
Net terug,niettegenstaande de mindere commentaar vond ik die rit toch best de moeite om eens te doen;een paar leuke trajecten gereden.
Op de bevoorading van de 48km stond er een wilde boerendochter die elke man zn hartje nog sneller wou doen slaan,was wel leuk.
Ik ben ook meegereden met een toffe gast die uiteindelijk B.K. motorcross bleek te zijn.
Een paar zaken die ik toch wel gemist heb en dat was een betere fietsen afspuit maar vooral(met zulk weer) een warme douche.Er bestaan zaken genoeg om een warme douchecabine te installeren ipv van emmers water.
Voor de rest bedankt aan de organisatie voor de leuke rit.
Grtz
Op de bevoorading van de 48km stond er een wilde boerendochter die elke man zn hartje nog sneller wou doen slaan,was wel leuk.
Ik ben ook meegereden met een toffe gast die uiteindelijk B.K. motorcross bleek te zijn.
Een paar zaken die ik toch wel gemist heb en dat was een betere fietsen afspuit maar vooral(met zulk weer) een warme douche.Er bestaan zaken genoeg om een warme douchecabine te installeren ipv van emmers water.
Voor de rest bedankt aan de organisatie voor de leuke rit.
Grtz
Re: gestolen
was er geen fietsbewaking???fasboy wrote:vandaag vtt gereden in wondelgem maar is geeindigd in mineur
fiets gestolen toen ik even binnen was
is ne granville rood met zwart en vulcrum wielen met achterdellareur van sram x0 en 9 vooraan,jammer dat ze de mensen hun hobby zomaar af nemen[/img][/list]
Re: gestolen
was de fiets niet gesloten???unitas wrote:was er geen fietsbewaking???fasboy wrote:vandaag vtt gereden in wondelgem maar is geeindigd in mineur
fiets gestolen toen ik even binnen was
is ne granville rood met zwart en vulcrum wielen met achterdellareur van sram x0 en 9 vooraan,jammer dat ze de mensen hun hobby zomaar af nemen[/img][/list]