17/01/2009 Denderwindeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den bisch
Mountainbiker

Post by den bisch »

Inderdaad een schoon toerke met een hele goeie uitpijling.
De RR hadden het op sommige plaatsen wel moeilijk,da bergsken in gooik
was afstappen voor de rest was het goe te doen.
Volgend jaar weer van de partij.
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Ook deze vm de 45 km afgebold en 't mag gezegd worden : mooi parcours, toch wel stevige kuitenbijters , in dat stuk van 'moeilijk' was het wel van stoempen, goede bevoorrading, duidelijke bepijling, vriendelijke mensen, ...
Dat privédomein in 't begin was heel leuk om er eens door te rijden, zo mooi dat we dat stuk op 't einde nog eens gedaan hebben alvorens met de bike terug naar Lombeek te rijden.
Had wel de indruk dat er niet zoveel volk op het parcours reed.
Vuil maar als tevreden dame thuisgekomen.
Mannen en vrouwen van de organisatie : =D> =D> =D>
superschoep
Mountainbiker
Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike

Post by superschoep »

fermen toer en veel nieuwe stukken ontdekt hier in mijnen achtertuin! ferme passage op het domein van steenhout =D> zoals gewoonlijk was alles weer meer dan dik in orde bij de bachusbikers, een van de betere uitpijlingen dak al heb meegemaakt, alles op tijd aangegeven en bevestigt =D> ook een van de betere bikewashes, zeer goede slangen en voldoende in aantal! het parcours lag voor mij op sommige stukken heel slecht, maar da zal ook geweest zijn omdat ik laat vertrokken ben. mooi compromis tussen road en off-road, zeker met dit weer, enkele mooie en lastige klimmetjes, kasseistroken... goe gedaan mannen! volgende keer weer voor meer!

grtz,

Andy.
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Vandaag samen met de S-Bikers, J.E. en Derailleurke deze tocht afgebold.
Door de baggerstukken hier en daar was 't toch zwaarder dan verwacht.
Parcours was zeker en vast de moeite, uitpijling was super.
Moe maar voldaan thuisgekomen en zeker voor herhaling vatbaar.
duff
Mountainbiker

Post by duff »

El Baelos wrote:Vandaag samen met de S-Bikers, J.E. en Derailleurke deze tocht afgebold.
Door de baggerstukken hier en daar was 't toch zwaarder dan verwacht.
Parcours was zeker en vast de moeite, uitpijling was super.
Moe maar voldaan thuisgekomen en zeker voor herhaling vatbaar.
kan het niet beter verwoorden en nog ne goejen apres :lol: :lol:

kem wel serieus afgezien ze :oops: :oops: damn zo last had van verkrampte benen betijd :oops: :oops:
jewannes
Mountainbiker

Post by jewannes »

Wat een fijne tocht gereden daar in Denderwindeke. Na een 2,5 km een breed blubberpad, ik dacht ik ga eens gas geven om daar door te komen, blijf ik met de bar-end achter een tak haken en lag in enen op mijn rug in de modder #-o . Verder gekozen voor de moeilijke passages, goed dat deze gescheiden lagen want er was soms niet fietsend door te komen, onderweg dacht ik steeds aan een herder met de quote "Nie pleuje". Verder veel op en neer maar daar kom ik vanuit Olland die kant ook op :P De afspuitplaats was ongekend goed, zoveel por op de slang!
Lekker gedouched en een blêêke Leffe toe.
Tot de volgende keer =D>
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

jewannes wrote:Wat een fijne tocht gereden daar in Denderwindeke. Na een 2,5 km een breed blubberpad, ik dacht ik ga eens gas geven om daar door te komen, blijf ik met de bar-end achter een tak haken en lag in enen op mijn rug in de modder #-o . Verder gekozen voor de moeilijke passages, goed dat deze gescheiden lagen want er was soms niet fietsend door te komen, onderweg dacht ik steeds aan een herder met de quote "Nie pleuje". Verder veel op en neer maar daar kom ik vanuit Olland die kant ook op :P De afspuitplaats was ongekend goed, zoveel por op de slang!
Lekker gedouched en een blêêke Leffe toe.
Tot de volgende keer =D>
Die was dan ook aanwezig op deze rit :P :P :P
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Dikke proficiat aan de organisatoren voor een geslaagde TT, prima bevoorrading, prachtig parcour vooral de splitsingen moeilijk, gemakkelijk zijn echte pluspunten voor een TT en zo heb je minder last van fillevorming.
Opvallend veel groene mannekes gezien met hun schapenwollen truitjes aan.
Van thuis vertrokken en had na een kleine 3 uur een goeie 54 km op den teller staan met 574 hm.

@ J.E. : als gij zo blijft trainen gaat ge nog sneller rijden dan uw schaduw :wink:

@ herder Steven: ge had me zeker niet herkend daarboven in pollare

@ poukie: zijt ge al thuis :lol:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Organisatie, een dikke proficiat!! Wat een knappe tocht, veel hoogtemeters, keuze tussen moeilijk of gemakkelijk wat ik zeer aprecieer. Zeer goed uitgepijld.
Goede bevoorrading en een goed verzorgde aprés. =D> =D>
Tot volgend jaar!!
Bernard
Mountainbiker

Post by Bernard »

@ MC Jo

Ik vrees dat de rit niet meer zal kunnen gereden worden vermits ze soms over privé domein gaat. :cry:
Ik wil eventueel wel eens richting Brussel rijden om eens te tonen langs waar ik rijd.
Ik ben niet bang van een drupje water maar als het in bakken uit de lucht valt blijf ik liever binnen. Laat maar iets weten als je wil rijden.
Post Reply